مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آننلاین: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت : برگزاری نمایشگاه پر مخاطب برخلاف مصوبه شورای شهر است و این موضوع در شورای شهر بررسی خواهد شد.

ترافیک

محمد علیخانی در گفتگو با مهر درباره صدور مجوز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو بر خلاف مصوبه شورای شهر تهران گفت: وزارت صنعت نمی‌تواند مجوز برگزاری نمایشگاه بدهد و فقط برگزار کننده نمایشگاه هستند. شورای ترافیک یا شهرداری باید مجوز برگزاری نمایشگاه را بدهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه شورا درباره برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهر تهران گفت: تصمیمی در شورای ترافیک گرفته شده بود که طی آن نمایشگاه‌های پر مخاطب نباید در داخل شهر و در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. شهر آفتاب هم به همین منظور ساخته شد.

وی افزود: اکنون بدون برگزاری نمایشگاه هم، محدوده نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران دارای تراکم ترافیک و مشکل ترافیکی است. وقتی نمایشگاه برگزار می‌شود ترافیک آن منطقه تشدید می‌شود و به همه معابر شهر هم سرایت می‌کند. متأسفانه نمی‌دانم مجوز برگزاری این نمایشگاه از کجا صادر شده اما برگزاری آن زحمات زیادی برای پلیس راهور و شهروندان تهران به ویژه ساکنان این منطقه ایجاد می‌کند.

علیخانی با اشاره به این که با توجه به اینکه مدیریت یکپارچه در تهران نداریم، فقط می‌توانیم از شهرداری سوال کنیم و می‌خواهیم بدانیم چه مرجعی برای برگزاری آن مجوز صادر کرده است و چرا مصوبه شورا اجرا نمی‌شود گفت : اگر این موضوع مشخص شود هر دستگاهی که باشد اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 405032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha