چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها خبر داد و گفت: پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال بوده و این سامانه در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سبب بارش شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد شد.

باران

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها،  ۱۹ اردیبهشت در جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس رگبار و رعد برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارش امروز در استان‌های لرستان، شرق ایلام، چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شمال خوزستان،‌قزوین، البرز و تهران خواهد بود. همچنین امروز در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه  ۲۰اردیبهشت در غالب مناطق کشور این سامانه بارشی فعال خواهد بود، گفت: فردا وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق جنوب شرق و شرق با گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت بارش در مناطقی از شمال غرب،‌سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت که شدت بارش در خراسان شمالی و رضوی خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نمیه ابری ، همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دما ۲۵ و ۱۵ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود . همچنین تهران در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز جمعه ۲۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 405022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha