مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۱۵ از اجرای مراحل پایانی نخستین مجموعه ورزشی محله افسریه خبر داد.

وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 15 ضمن بازدید از روند اجرایی پروژه های اولویت‌دار منطقه شامل استخر افسریه، اتصال پل 2 B تقاطع امام علی(ع) _خاوران و ورزشگاه مظاهری بر اتمام آنها در موعد مقرر تاکید کرد.

محمدی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه افزود: محله افسریه با داشتن بیش از صد هزار نفر جمعیت ساکن و باوجود این‌که از محله‌های قدیمی تهران است، از سرانه ورزشی مناسبی برخوردار نبود و به همین دلیل دغدغه مدیریت شهری برآن شد تا به نحوی بتواند خدماتی را برای شهروندان این محله فراهم کند.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: اکنون پروژه مجموعه استخر سرپوشیده با پیشرفت 96 درصدی در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 1543متر مربع در دو طبقه با سازه فلزی در حال اجراست.

شهردار منطقه با اشاره به این‌که پروژه یادشده در مرحله محوطه سازی و موتورخانه است، گفت: امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم، نیمه اول امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

محمدی با تاکید بر اهمیت ورزش برای همه گروه های سنی، افزود: مجموعه آبی یاد شده با امکاناتی شامل استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار، سرویس بهداشتی، بوفه و سایر فضاهای جانبی احداث شده است.

بنا به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، پنج پروژه اولویت‌دار شامل پروژه های شهید نجفی رستگار، استخر افسریه، ورزشگاه شهید مظاهری، مسقف کردن پایانه خاوران و اتصال پل B2 امام علی (ع) به خاوران در منطقه در حال اجراست.

کد خبر 404977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha