سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: جمعی از نمایندگان مجلس درپی تصمیم آمریکا مبنی بر خروج از برجام، در نامه‌ای به رهبر انقلاب اعلام کردند: مجلس دولت را مکلف به اقدام متقابل و سخت در برابر عهدشکنی دشمن خواهد کرد.

به گزارش فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره خروج آمریکا از برجام نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب ارسال کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

پذیرش برجام توسط ملت ایران اهداف مهمی را دنبال می‌کرد که رفع تحریم ها و گشایش در اقتصاد کشور جزء مهمترین آنهاست.

متأسفانه ،​علی رغم پایبندی اکید جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام ،​ طرف مقابل و بخصوص دولت پیمان شکن ایالات متحد آمریکا از ابتدای انعقاد این معاهده مهم ، همه تلاش خود را برای محروم کردن ملت ایران از دستاوردهای برجام به کار بسته و اینک خروج آمریکا از برجام را مطرح کرده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندان و سربازان حضرت عالی با گرایش های مختلف سیاسی ، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن آمریکا صریحاً اعلام می کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوء استفاده کرده و خواسته های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کند.

برجام ، نتیجه تلاش های پیگیر دولت و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است و اگر قرار باشد ملت ما از دستاوردها و منافع آن محروم بماند ، قطعاً مجلس شواری اسلامی ، دولت را مکلف خواهد کرد با اقدام متقابل و سخت ، دشمن را از عهد شکنی پشیمان سازد.
در پایان ضمن تاکید مجدد بر وحدت و همدلی همه قوای کشور، از رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه و مذاکره کنندگان کشورمان که در روزهای اخیر، ​مواضع ملت ایران در نفی هر گونه مذاکره مجدد بر روی برجام را به صورت شفاف و قاطعانه اعلام داشته اند ، تشکر می‌کنیم.

کد خبر 404958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha