سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان در سال های گذشته در زمینه کشفیات، دستگیری عاملان قتل و قاچاقچیان کالا عملکرد قابل قبولی داشته است.

 محمد حسین باقری

به گزارش ایرنا، سرلشکر محمد حسین باقری در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان و دستاوردهای جدید ناجا در استان اظهار کرد: نیروی انتظامی در این استان ماموریت‌های واگذاری را به خوبی انجام داده و در دستگیری سارقان و کشفیات، موفقیت های خوبی را به دست آورده است.

وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی استان و همچنین خانواده های نیروهای ناجا افزود: دلاورمردان نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم در شهرها تلاش می کنند و بسیاری از این نیروهای تلاشگر در این راه جان خود را نثار کرده اند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در حوادث سال گذشته و ابتدای سال جاری با دقت و بدون خسارت، صحنه ها را مدیریت کرد چرا که اولویت را آسیب نرسیدن به مردم می دانست که این نیز در نوع خود جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگرچه آن روزها شاهد اتفاقاتی از سوی برخی افراد بودیم اما همواره باید صف مردم ولایتمدار و شریف این استان را از تعداد اندکی که دریافت مطالبات را با اعتراض نشان می دهند، جدا کرد.

سرلشکر باقری افزود: مردم خوزستان اگرچه با برخی مشکلات مواجه هستند اما برای دریافت مطالبات خود از مبادی قانونی اقدام می کنند و مسئولان نیز موظف به پیگیری این خواست ها هستند.

سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا روز سه شنبه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه و ناجا استان از ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان بازدید کردند و از نزدیک دستاوردهای جدید ناجا و کشفیات تازه استان را دیدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر سه روزه خود به خوزستان با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد و در شهرهای آبادان، خرمشهر، دزفول و چند شهر دیگر استان حضور یافته و از نزدیک از یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی دیدن کرد.

کد خبر 404891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha