همشهری آنلاین: بزرگترین اورژانس تخصصی و مرکز آموزشی-درمانی ارتش در بیمارستان بعثت نیروی هوایی در شرق تهران افتتاح شد.

نیروی هوایی

به گزارش روابط عمومی ارتش، این اورژانس با ظرفیت 65تخت فعال و با مساحت 240 متر مربع با تمام تجهیزات پزشکی بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی ساخته شده است.

براساس این گزارش، شروع طرح بازسازی و گسترش اورژانس بیمارستان بعثت در سه فاز و از آذرماه سال 96 آغاز شد، که با افتتاح این مرحله 25 تخت به ظرفیت قبلی اضافه و با ظرفیت 65 تخت فعال به ارائه خدمات می پردازد.

بنابراین گزارش، قرار است در آینده نزدیک و اتمام فاز سوم این طرح، ظرفیت اورژانس بیمارستان بعثت به 85 تخت فعال افزایش یابد.

هدف از اجرای طرح گسترش و بازسازی اورژانس، ارائه بهتر خدمات به مراجعه‌ کنندگان به ویژه کارکنان و خانواده محترم نیروهای مسلح و ساکنین مناطق شرق تهران عنوان شده است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بعثت نیروی هوایی به عنوان بزرگترین بیمارستان در سطح بیمارستان‌های نیروی مسلح در زمینی به مساحت270000 متر مربع و زیربنای46000 متر مربع در9 طبقه درجنوب شرق تهران واقع شده است.

در آیین افتتاح بزرگترین اورژانس تخصصی شرق تهران امیر سرتیپ محمد قراباغی معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، دکتر نصوحی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی نیز حضور داشتند.

کد خبر 404814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha