یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید روز یکشنبه ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) ۲۰۱۸ در مسابقه آل کلاسیکو رو در روی هم قرار گرفتند و با تساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان دادند.

Messi

بازی در ساعت  ۲۳ و ۱۵دقیقه به‌وقت‌تهران در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا آغاز شد.

بارسلونا در دقیقه ۱۰ بازی نخستین گل را زد. لوئیس سوارز پاسی عالی را برای سرخو روبرتو به پشت دفاع رئال مادرید فرستاد. روبرتو به داخل فضای خالی در سمت راست رفت و شوت او به سمت تیر دوم با ضربه سوائرز به درون دروازه ناواس، دروازه‌بان رئال مادرید رفت.

اما هنوز ۵ دقیقه از گل بارسلونا نگذشته بود که رونالدو بازیکن برزیلی رئال مادرید پاسی را به سمت چپ برای کروس فرستاد و او با یک ضربه چیپ عالی توپ را به تیر مقابل برای بنزما فرستاد و بنزما با یک ضربه سر از فاصله ۶ متری توپ را به رونالدو بازگرداند تا او با شوتی از فاصله ۳ متری دروازه بارسلونا را فتح کند.

در دقیقه اول وقت اضافه در این نیمه یک درگیری میان مارسلو از رئال و روبرتو از بارسلونا در کناره زمین تیم بارسلونا رخ داد. ضربه آرنج روبرتو مارسلو را سرنگون کرد و داور با کارت قرمز روبرتو را از زمین اخراج کرد.

بارسلونا در نیمه دوم با ۱۰ نفر به بازی ادامه داد و رئال مادرید هم رونالدو را به علت آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت.

در دقیقه ۵۲ بازی لیونل مسی در یک ضد حمله عالی پس از گرفتن یک پاس عرضی از سوائرز و با فریب دادن راموس و کازامیرو با شوت دقیقی با پای چپ ناواس را به تسلیم وادار کرد.

رئال توانست در دقیقه ۷۲ گل بارسا را تلافی کند. بازی عالی بدون توپ بنزما به آسنسیو اجازه داد که توپ را برای گرت بیل بفرستد و او هم با شوتی از درون قوس محوطه هجده‌قدم توپ را به درون گل بارسلونا فرستاد.

بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت.

کد خبر 404751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha