یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: وکیل یک بازیگر فیلم‌های هرزه نگاری، که ادعا کرده در گذشته با دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا رابطه داشته است، گفت که ترامپ با رو شدن مدارک این پرونده، مجبور به استعفا خواهد شد.

وکیل آمریکایی: رسوایی اخلاقی ترامپ را به زیر می‌کشد

به گزارش ايرنا، مایکل آوناتی در گفت‌وگو با نشریه گاردین انگلستان که روز یکشنبه  منتشر شد، گفت: درنهایت او (ترامپ) مجبور به استعفا خواهد شد. شاید او ماجرا را به گونه ای دیگر وانمود کند، اما قویاً معتقدم مدارکی که درباره اشتباهات او و اطرافیانش وجود دارد که کار را برای ماندن او دشوار می‌کند.

به نظر او ترامپ ممکن است استیضاح نشود اما قادر نخواهد بود تا پایان دوره ریاست جمهوری‌اش بر مسند قدرت باقی بماند.

ترامپ اخیراً در سه توییت متوالی تصدیق کرد که به مایکل کوهن وکیل شخصی خود، حق‌السکوت داده شده به این بازیگر فیلم های هرزه نگاری مشهور به 'استورمی دانیلز' را بازپرداخت کرده است.
این در حالیست که وی پیشتر از هرگونه پرداخت پول به این بازیگر اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا در حساب توییت شخصی خود نوشته است که 'کوهن' مبلغی را ماهانه فارغ از ستاد انتخاباتی، برای یک قرارداد خصوصی بین دو طرف که به 'توافق عدم افشا' و یا 'NDA' معروف است، دریافت کرده است.

ترامپ در توییت خود نوشت: چنین توافق‌هایی میان اشخاص مشهور و افراد ثروتمند رایج است که در این مورد این توافق برای متوقف ساختن اتهام‌های دروغین و اخاذی توسط دانیلز درباره یک رابطه به کار گرفته شد.

آوناتی در ادامه گفت‌وگوی خود با گاردین گفت که تحقیقات صورت گرفته تنها بخش کوچکی از این پرونده را شامل می‌شود. 'اما مدارک زیادی رو خواهد شد که وقتی ارائه شود و مردم آمریکا از آن مطلع شوند از اقدامات ترامپ و کوهن منزجر خواهند شد و آن عواقب بد را در پی خواهد داشت'.

به گزارش ایرنا، وکیل شخصی رئیس‌جمهوری آمریکا بهمن‌ماه گذشته در بیانیه‌ای عنوان کرد که وی در سال 2016 مبلغ 130 هزار دلار به استفانی کلیفورد (مشهور به استورمی دانیلز) پرداخت کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم آن را بازپرداخت نکرده است .

رسوایی اخلاقی ترامپ در کنار سایر سیاست‌ها بحث‌برانگیز او وی را به یکی از جنجالی‌ترین ریاست جمهوری‌های معاصر آمریکا بدل کرده است.

بهمن‌ماه گذشته صدها هزار زن آمریکایی همزمان با دومین سالگرد ریاست جمهوری ترامپ در سراسر آمریکا تظاهرات کردند. در انگلیس و سایر کشورهای اروپایی نیز زنان با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار کناره‌گیری وی از قدرت شدند.

کد خبر 404725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha