همشهری آنلاین: سیلوستر استالونه که پیش از این اعلام شده بود بار دیگر روی صندلی کارگردانی «رمبو» می‌نشیند، در حال مذاکره برای برای در پنجمین قسمت از این مجموعه است.

سیلوستر استالونه

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، بازيگر آمريكايي كه آخرين بار سال 2008 به نقش رمبو ظاهر شده بود، اين روزها مشغول نگارش فيلمنامه «رمبو 5» با همكاري آوي لرنر است؛ فيلمنامه‌نويسي كه با استالونه در نگارش متن سه‌گانه «بي‌مصرف‌ها» كار كرده بود. داستان درباره جان رمبو است كه از گوشه خلوت خود بيرون مي‌آيد و براي يافتن دختر ناپديدشده دوستش به مكزيك مي‌رود. او در اين راه بايد با يك كارتل خشن مواد مخدر رقابت كند.

دو سال پيش زمزمه‌هاي احياي مجموعه رمبو با توليد «رمبو: اولين خون» بدون حضور استالونه در نقش اصلي به گوش مي‌رسيد. حتي گفته مي‌شد سريالي هم بر همين اساس براي پخش از تلويزيون آماده مي‌شود اما از آنجا كه خبري از قهرمان داستان در فيلم و سريال نبود، هيچ‌كدام از پروژه‌ها از مرحله حرف فراتر نرفت و هرگز به كليد خوردن نرسيد.

استالونه نخستين بار در 1982 علاوه بر نوشتن فيلمنامه در نقش اصلي اكشن «اولين خود» ظاهر شد؛ فيلمي كه بر اساس رمان سال 1972 ديويد مورل به همين نام ساخته شده بود. داستان درباره يك سرباز بازگشته از جنگ ويتنام است كه براي زنده ماندن بايد از مهارت‌هاي خود عليه يك كلانتر محلي سود جويد.

موفقيت ماجراهاي رمبو باعث شد سه فيلم ديگر در ادامه آن در مدت سه دهه توليد شود؛ «رمبو: اولين خون - قست دوم» در 1985، «رمبو 3» در 1988 و «رمبو» در 2008.

کد خبر 404701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha