همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تأکید بر اینکه با ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان به میدان مبارزه، خون تازه‌ای در رگ‌های مبارزه ضدصهیونیستی جریان یافته، گفت: اراده امت اسلام اجرای توطئه انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را با هزینه سنگینی روبرو می سازد.

رمضان شریف

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را رمضان شریف روز شنبه در نخستین نشست برنامه ریزی روز جهانی قدس سال 1397 ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

وی در این نشست از «روز جهانی قدس» به عنوان نماد تحقق یکی از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و دومین حضور انبوه و میدانی ملت ایران در جغرافیای کشور یاد کرد و گفت:حضور مردم در این راهپیمایی پرشور تاثیرات شگرف و قابل ملاحظه ای را در زنده نگه داشتن موضوع فلسطین و کمک به تحقق آزادی بیت المقدس به دنبال داشته است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: روز جهانی قدس به عنوان میراث راهبردی و بی ‌بدیل بنیانگذار انقلاب اسلامی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده است ،در شرایطی که امپراطور رسانه ای نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل سعی در به انحراف کشیدن افکار عمومی دنیا دارد ،توانسته نقش مهمی را در جلوگیری از به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و شنیده شدن پژواک مظلومیت این مردم تحت ستم داشته باشد.

رمضان شریف روز قدس را فرصتی مغتنم برای بازخوانی پرونده اشغالگری و ددمنشی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و محور وحدت و همگرایی امت اسلامی توصیف و تصریح کرد:شرایط حساس و مهمی در منطقه به ویژه در موضوع فلسطین در حال رقم خوردن است؛ از طرفی توطئه ای از سوی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با طرح انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس دنبال می‌شود و از سوی دیگر پیروزی‌های جبهه مقاومت و پایان شجره ملعونه داعش، حامیان تروریست‌ها را به استیصال کشانده و رژیم صهیونیستی را در بدترین شرایط دفاعی و روحی روانی قرار داده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تأکید بر اینکه امسال شاهد خیزش عظیم فلسطینی‌ها برابر اشغالگران هستیم ،گفت:با ورود نسل سوم و چهارم فلسطینیان به میدان مبارزه و از جان گذشتگی و نثار بیش از 50 شهید و هزاران زخمی در این مدت، خون تازه‌ای در رگ‌های مبارزه ضدصهیونیستی جریان یافته که به یاری خداوند متعال ثمربخش خواهد بود و اراده امت اسلام اجرای توطئه انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس را با هزینه ای سنگین روبرو خواهد ساخت.

وی خاطرنشان کرد: امروز موضوع راهپیمایی‌های «بازگشت» به عنوان راهبرد جدیدی که در فلسطین شکل گرفته است تحولی جدی را رقم زده و با میدان آمدن خیل عظیم مردم، «نفی اسرائیل» بیش از پیش در اراده فلسطینی ها دنبال می شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در پایان با تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت ها با برقراری تعاملات و هم افزایی هر چه بیشتر اشخاص ، نهادها و سازمان ها و فعالان حوزه فلسطین به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1397، اظهار داشت: به فضل الهی روز قدس امسال نیز همانند سالهای گذشته شاهد اتحاد، انسجام و همدلی امت اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اشغال گری خواهیم بود.

کد خبر 404567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha