شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب فروش، تکنیک‌ها و کاربردها تالیف ریچارد هوبارت بوسکرک و بروس دی بوسکرک با ترجمه‌ی بابک مروانی از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

کتاب فروش، تکنیک‌ها و کاربردها منتشر شد

کتاب فروش، تکنیک‌ها و کاربردها عطش حریص‌ترین فروشندگان را در حوزه‌ فروش سیراب می‌کند که دوست دارند به هنگام حضور در بازار، تکنیک‌های فراوانی داشته باشند.

در ادبیات فروش، فروش‌ها به دو دسته فروش کوچک و فروش بزرگ (فروش به شرکتها و سازمانها) تقسیم می‌شوند. این کتاب، اصول و تکنیک‌های مندرج در آن برای فروشندگانی مناسب است که در حوزه‌ی "فروش کوچک" کار می‌کنند.

فروش کوچک فروشی است که دو ویژگی را دارا باشد:

1) نتیجه‌ مذاکره با مشتری در یک جلسه مشخص شود، یعنی مشتری کالا را از فروشنده می‌خرد یا نمی‌خرد.

2) ارزش معامله پایین است. فروش کالاها و خدماتی همچون گوشی موبایل، تلویزیون، کامپیوتر، فرش، مبلمان، ابزار، خوراکیها، شوینده‌ها، کود، تاسیسات سرمایش و گرمایش، خودرو، خانه، نگهداری از سالمند یا بیمار، نرم‌افزار، آموزش، اینترنت، بیمه‌های اشخاص و تقریبا هرآنچه که ما در زندگی روزمره از آنها استفاده می‌کنیم.

نکته‌ بسیار مهم در به‌کارگیری تکنیک‌های فروش کوچک این است که آنها، خصوصا تکنیک‌های شروع مذاکره، غلبه بر اعتراض و تمام کردن فروش، نه تنها در فروش‌های بزرگ کاربرد ندارد بلکه، استفاده از آنها در فروش به شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌تواند به نتیجه‌ی معکوس منجر شود.

کد خبر 404513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha