چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین مجموعه تلویزیونی بر اساس کتاب‌های پائولو کوئلیو، نویسنده نامدار برزیلی و خالق شاهکاری چون «کیمیاگر» در گونه تریلر جنایی در آمریکا تولید می‌شود.

پائولو کوئلیو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين ديلي، اين سريال كه هنوز نامي براي آن انتخاب نشده، ماجراها و شخصيت‌هاي خود را از سه كتاب «بريدا» 1990، «شيطان و دوشيزه پريم» 2000 و «ساحره پورتوبلو» 2006 مي‌گيرد و داستان احتمالي آن درباره سفر يك كشيش جوان براي خودشناسي است. او كه از كليسا دوري مي‌كند، در تلاش است از دست يك خانواده قدرتمند مافيايي هم بگريزد. ضمن اينكه يك مامور مخفي سيا هم در پي كشيش است.

قرار است در هر قسمت اين سريال جنايي خود كوئليو مقابل دوربين ظاهر شود و ماجراي آن قسمت را به تماشاگران معرفي كند. نويسنده تحسين‌شده برزيلي كه بيش از همه با رمان «كيمياگر» در دنيا شناخته مي‌شود، پيش از اين هم در عرصه سينما ظاهر شده بود. كتاب پرفروش «ورونيكا تصميم مي‌گيرد بميرد» او سال 2009 دستمايه توليد فيلمي به كارگرداني اميلي يانگ و بازي سارا ميشل گلر شد. هر چند ماجراها به جاي ليوبليانا پايتخت اسلووني در نيويورك روايت مي‌شد.

كوئليو كه از 1974 در عرصه ادبيات حضوري چشمگير دارد، از فعال‌ترين چهره‌هاي ادبي حاضر در فضاي مجازي است. صفحه شخصي او در فيس‌بوك حدود 30 ميليون دنبال‌كننده دارد و در توييتر هم بيش از 15 ميليون نفر منتظر خواندن نظرهاي نويسنده سرشناس هستند.

کد خبر 404380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha