همشهری آنلاین: مقامات سعودی در ریاض (پایتخت) و چند شهر دیگر درپی تشدید حملات موشکی یمن، سامانه هشدار دهنده حملات موشکی (آژیر خطر) نصب کردند.

ترس سعودی ها از موشک های یمنی | راه‌اندازی آژیرهای خطر در ریاض و چند شهر

به گزارش ايرنا، شبکه یمنی 'المسیره' روز چهارشنبه گزارش داد: با افزایش حملات موشکی ارتش یمن به خاک عربستان، در پاسخ به حملات وحشیانه جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مسکونی یمن ، مقامات سعوی مجبور شدند در شهر ریاض و استان های الدرعیه، الخرج و الشرقیه سیستم هشدار دهنده نصب کنند.

این آژیرهای خطر قرار است پنجشنبه آینده (20 اردیبهشت) به صورت آزمایشی در ریاض و شهرهای مختلف به صدا روشن شود.

در همین راستا شهروندان سعودی در شبکه اجتماعی توییتر نارضایتی خود ازاین اقدام را اعلام کردند و آن را موجب ترس ونگرانی بیشتر مردم دانستند.

فعالان عربستانی در شبکه های اجتماعی این اقدام را به سخره گرفته وخطاب به مقامات این کشور گفتند: آیا آژیر خطر واقعا قبل از سقوط موشک ها بر سر ما، به صدا در خواهد آمد؟

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

کد خبر 404366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha