همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است، گفت: سپاه نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای کارگری و روز کارگر که در شهر الوند برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت(ع) و رسول اکرم (ص) است که مستضعفان جهان را علیه ظلم آگاه ساخته به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه‌های سنگینی را بابت گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی سبب شده تا استکبار ستیزی از منطقه و جغرافیای جهان اسلام فراتر رود، آنها معتقد بودند جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند و می‌توانند به برجسته سازی دوران پهلوی بپردازند.

سردار شریف بیان کرد: دشمنان نمی‌دانند نسلی که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و شکنجه‌های ساواک را بر تن خود دارد هنوز در بین مردم نفس می کشند و مانع از عملیاتی شدن نقشه‌های آنان می شوند.

سخنگوی سپاه افزود: تنها کشوری هستیم که تصمیمات را در داخل کشور می‌گیریم و هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که با رهبری مقتدر تمام نیازهای دفاعی خود را تولید کرده و با الگو گیری از راه شهدا می‌توانیم در راه شکوفایی اقتصادی و رفاه مردم هم موفق باشیم.

وی ضمن توصیه به دانشجویان در خصوص مطالعه تاریخ شاهنشاهی ادامه داد: طبق آمار برنامه بودجه در سال ۵۶ بیش از ۷۰ درصد مردم در روستاها زندگی می‌کردند و می‌دانید که زندگی در روستاها قبل از انقلاب به چه صورت بود و از کمترین نعمت آب، برق و گاز برخوردار بودند یعنی ۷۰ درصد مردم در فقر مطلق به سر می بردند.

سردار شریف مطرح کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که امروز روستاهای بالای ۲۰ خانوار در جمهوری اسلامی صاحب برق، آب آشامیدنی سالم، گاز و سایر مواهب هستند.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه افزود: رهبر انقلاب اسلامی به طور مکرر در زمینه اقتصاد و تولید در سال‌های اخیر مطالبه کردند که باید عمل‌گرا باشیم.

سردار شریف تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند به مشکلات مردم بی ‌تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و نمی‌تواند نظاره‌گر مشکلات مردم باشد.

وی ادامه داد: سپاه، زاده انقلاب است و هویت انقلابی خود را از ولایت‌پذیری و مردمی بودن می‌گیرد و در پایان ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا لازم است بگوییم که خانواده شهدا نماد راستین و صبر انقلابی هستند که در برابر عظمت آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

 

 

کد خبر 404266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha