دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی استقلال و خونه به خونه، این تیم از فینال جام حذفی کنار کشید.

خونه به خونه

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال خونه به خونه علی رغم پیروزی مقابل برق نوین نتوانست به لیگ برتر صعود کند بازهم در لیگ یک ماندنی شد.

مدیران این باشگاه در نامه‌ای کتبی انصراف خود را از حضور در فینال جام حذفی اعلام کردند و حتی بلیط‌های خود را هم پس دادند و رزرو هتل شان را هم کنسل کردند تا نشان دهند حسابی بابت اتفاقات اخیر شاکی هستند و تهدیدشان مبنی بر کناره‌گیری از فینال جام حذفی کاملا جدی است.

قاسم حسن زاده در این نامه و در خطاب به رییس سازمان لیگ نوشته است:

لازم بذکر است به دنبال حوادث و اتفاقات چند هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور و حواشی و مسائل به وجود آمده و مشکوک بودن خیلی از اتفاقات و علیرغم اینکه بنده شخصا با ریاست محترم فدراسیون بابت این ناعدالتی‌ها و اتفاقات صحبت داشته‌ام و از کمیته‌های اخلاق و صیانت و همچنین حراست فدراسیون درخواست کرده بودم که نظارت دقیق‌تری داشته باشند، ولی باز هم در روز پایانی بازی‌ها با تغییر زمین بازی و انتصاب داوری که در چند بازی با سوت‌های مشکوک خود شائبه‌هایی را به وجود اورده بود، اوج بی عدالتی و ناپاکی فوتبال را دیدیم و انتظار و اشتیاق یک شهر به سخره گرفته شد. لذا در اعتراض به این ناعدالتی‌ها و ناپاکی‌ها در فوتیال و تا زمانی که اتخاذ تصمیم لازم در جهت حراست از اخلاق و منش و مردانگی در فوتبال پاک از حضور در فینال جام حذفی انصراف قطعی خود را اعلام می‌نماییم. ضمنا بلیت بازی و فیس واریزی رزرو هتل آبادان نیز ضمیمه می‌باشد.

کد خبر 404195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha