همشهری آنلاین: وکیل حمید بقایی درخصوص موکل خود گفت: حال آقای بقایی خوب نیست و منتظر ملاقات با وی هستیم.

به گزارش ايلنا،مهران عبدالله‌پور درباره پرونده اسفندیار رحیم مشایی و مطرح شدن یکسری از گمانه‌زنی‌ها درباره مرتد خواندن وی گفت: اگر قرار است حکم ارتدادی صادر شود که اصلا چنین بحثی مطرح نبوده است ابتدا باید در دادسرا مطرح شود نه در مطبوعات، با این حال قاعدتا قوای امنیتی باید با دوستانی که احتمال می‌دهند حکم ارتداد ایشان صادر می‌شود، برخورد کنند.

وی تاکید کرد: این کار نشر اکاذیب است، افرادی که چنین مباحثی را مطرح می‌کنند می‌خواهد بگویند اطلاعات محرمانه از قوه قضائیه دارند که بقیه ندارند و یا به جایی وصل هستند، این اطلاعات و رفتارها خلاف قانون است. چنین ادعایی علیه مشایی مطرح نشده و چنین اتهاماتی به ایشان نمی‌چسبد.

عبدالله‌پور تاکید کرد: قوه قضائیه باید به این مساله رسیدگی کند که این آقا بر چه اساسی این مباحث را مطرح می‌کند؟ حرف‌های ایشان این شائبه را به وجود می‌آورد که وی سمتی در قوه قضائیه دارد که چنین اطلاعات محرمانه را در اختیار دارد و می‌گوید حکم ارتداد آقای مشایی صادر می‌شود.

این وکیل دادگستری درباره وضعیت جسمانی حمید بقایی گفت: شخصا از آقای بقایی خبر ندارم و به واسطه خانواده از حال ایشان مطلع می‌شوم. ایشان درخواست ملاقاتی داشته‌اند و بیش از ده روز از این درخواست می‌گذرد و موفق نشدم با او دیداری داشته باشم. اما طبق آخرین اطلاعاتی که داشته‌ایم وضعیت جسمانی وی خوب نیست.

وی ادامه داد: اعاده دادرسی شنبه هفته گذشته مطرح شده و تاکنون هیچ پاسخی برای آن صادر نشده است و هیچ اعلامی به ما نشده که موافقت شده است یا خیر و منتظر هستیم.

 

 

کد خبر 404029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha