همشهری آنلاین: داستان زندگی دو خبرنگار افشاگر روزنامه نیویورک‌تایمز که گزارش‌های آنها به سقوط امپراتوری تهیه‌کننده فاسد هالیوودی شد، در شرکت متعلق به براد پیت به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌شود.

مگان توهی و جودی کانتر

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، مگان توهي و جودي كانتر كه سال گذشته با گزارش‌هاي خود فساد اخلاقي هاروي واينستين را افشا كردند و جنبش #MeToo را بنيان نهادند، امسال جايزه پوليتزر را در رشته روزنامه‌نگاري به دست آوردند. حالا خبر رسيده حق اقتباس سينمايي از داستان زندگي آنها از سوي دو شركت آناپورنا پيكچرز و پلن بي (متعلق به پيت) خريده شده و البته هنوز نويسنده و كارگردان پروژه مشخص نيست.

آناپورنا و پلن بي پيش از اين فيلم‌هاي تحسين‌شده و برنده اسكار «مهتاب»، «12 سال بردگي» و «رفتگان» (به كارگرداني مارتين اسكورسيزي) را توليد كرده و انتظار مي‌رود داستاني كه از تلاش‌هاي دو روزنامه‌نگار آمريكايي براي افشاي فساد هاليوود روايت مي‌كند، باز هم مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگيرد.

تهيه‌كنندگان اين پروژه فعلا بدون نام فيلم‌هاي افشاگرانه «اسپاتلايت» و «همه مردان رئيس‌جمهوري» را به عنوان منابع الهام خود در نظر گرفته‌اند. گفته مي‌شود روايت قرار نيست روي كارهاي واينستين يا سرنوشت قربانيان او متمركز شود بلكه سراغ تلاش‌هاي توهي و كانتر براي انتشار گزارش‌هاي افشاگرانه درباره فساد سازمان‌يافته در هاليوود مي‌رود.

پيت به عنوان يكي از ستاره‌هاي سرشناس هاليوود براي توليد اين فيلم با مگان اليسن همكاري مي‌كند؛ تهيه‌كننده 32 ساله آمريكايي كه از يك دهه پيش در صنعت سينما فعال است و سال گذشته با «رشته خيال» نامزد دريافت اسكار شد. برخي كارشناسان اليسن را واينستين آينده هاليوود توصيف كرده‌اند.

کد خبر 403989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha