همشهری‌آنلاین: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از همکاری با پلیس برای دسترسی به اطلاعات مالکان خودرو در راستای اعلام منقضی شدن معاینه فنی خودروها خبر داد.

مهندس نواب حسینی‌منش د، مدير عامل ستادذ معاينه‌فني شهرداري تهران با بیان این‌که در حال طراحی نرم افزار "سی آر ام" در شهرداری تهران هستیم، گفت: سعی داریم که ارتباط دو سویه‌ای با مخاطبان از طریق پیامک و ... داشته باشیم.

حسيني‌منش گفت: برخی از شهروندان انتقاد دارند که از زمان معاینه فنی آنها می‌گذرد اما اطلاعی از این موضوع نداشته و جریمه می‌شوند.در حال حاضر سامانه سیمفا در اختیار شهرداری تهران نیست و دخل و تصرفی در اطلاعات مالک نداریم و آن چیزی که ما از مالک خودرو در اختیار داریم وی آی ان، پلاک خودرو و وضعیت معاینه فنی آن است اما شماره و اطلاعاتی از مالک نداریم که اتمام مهلت معاینه فنی را به او اطلاع دهیم.

به گزارش ايسنا، او افزود: با همکاری معاونت فناوری شهرداری و پلیس تلاش داریم که پوشه شهروندی ایجاد کنیم. در قالب این پوشه شهروندی می‌توانیم به اطلاعات شهروندان، شماره تلفن و ... دسترسی یابیم و بلافاصله پس از اتمام معاینه فنی به شهروندان پیامک بزنیم.

حسینی‌منش افزود: نمی‌توانم زمانی را برای انجام این مهم اعلام کنم. با این حال این مسئله در دستور کار شهرداری قرار دارد و به محض همکاری با پلیس می‌توانیم این سامانه را راه‌اندازی کنیم.

کد خبر 403956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha