همشهری آنلاین: مسابقات بین‌المللی تنیس پیشکسوتان با معرفی برترین‌های رده‌های سنی به پایان رسید. ‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، اين مسابقات به میزبانی هیات تنیس شهرستان امیرکلا (باشگاه تنیس ایرانا) برگزار شد.

در رده سنی بالای 35 سال، با انصراف امیرسهیل محسنی، فرحناک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، محسنی نايب قهرمان شد و وهاب کشیری و جواد تمدن‌نژاد سوم مشترک شدند.

در رده سنی بالای 40 سال، امید افشار در جایگاه نخست ایستاد، آرش ایقانی دوم شد و مازیار مشکاتی و کاظم افشاری سوم مشترک شدند.

در رده سنی بالای 45 سال، احمد ورمزیان جام قهرمانی را تصاحب کرد، قاسملویی نايب قهرمانی را به دست آورد و مازیار جعفربای و آقا قلی‌پور عنوان سوم مشترکرا کسب کردند.

در رده سنی بالای 50 سال ، جهانبحش سوری با نتیجه ( 1-6 و 1-6 ) بهروز خسروی را برد و قهرمان شد ، خسروی رتبه دوم این رده را به خود اختصاص داد . افشار جهان شاهی و حسن سلیمانی پور نیز مشترکا سوم شدند.

در رده سنی بالای 60 سال، قهرمانی و نايب قهرمانی به ترتیب به قسمت رضایی و مطلب ایمان‌زاده رسيد. حسین قیصری و سعید سیرانی نیز سوم شدند.

در رده سنی بالای 55 سال، شهریار ابراهیمیان صاحب عنوان قهرمانی شد، کسری ابراهیمی در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا خان‌زاده، همامی‌زاده و کاوه نیری عناوین سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در رده بالای 65 سال، محمود سعیدی قهرمان شد، مجتبی میرفتاح و محمد شفیع‌زاد صاحب رتبه‌های دوم و سوم شدند.

در رده سنی بالای 35 سال بخش بانوان نیز، مونا وثوقی‌راد قهرمان شد، مهشید عروجی صاحب عنوان نايب قهرمان شد و آزاده صادقی و چیترا مریخی جایگاه سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

این رقابت‌ها در بخش دو نفره آقایان نیز برگزار شد كه در رده سنی بالای 35 سال، زوج فرحناک - شوقیان صاحب عنوان قهرمانی شدند و تیم امیرسهیل محسنی و جواد تمدن‌نژاد در جایگاه دوم ایستاد.

در رده سنی بالای 45 سال، تیم کوروش حیدری - قاسملویی عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و زوج احمد ورمزیان - سلیمانی‌پور نايب قهرمان شد و در نهایت در بخش دو نفره رده سنی بالای 55 سال، زوج سهیل افشار - رحیم قسمت رضایی قهرمانی را به دست آوردند و تیم حسین بابایی و محمود سعیدی ناب قهرمان شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان بود و الوند نامجو نیز مدیریت آن را بر عهده داشت.

 

کد خبر 403937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha