مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به قرارداد تامین ۶۳۰ واگن مترو گفت: موضوع فاینانس برای تأمین واگن‌های جدید به مراکز ذی‌صلاح رفته تا تأیید و تأمین اعتبار شود.

مترو

شهریار افندی‌زاده درگفتگو با مهر، درباره واگن‌های جدیدی که قرار است وارد متروی تهران شود، گفت: تأمین ۶۳۰ واگن برای متروی تهران در دستور کار قرار دارد که طبق مناقصه انجام شده از سوی وزارت کشور، شرکت واگن‌سازی تهران و یکی از شرکت‌های چینی به عنوان برنده مناقصه اعلام شدند.

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: همچنین موضوع فاینانس برای تأمین واگن‌های جدید به مراکز ذی‌صلاح رفته است تا تأیید و تأمین اعتبار آن انجام شود. پس از اینکه مورد تأیید وزارت کشور قرار گرفت، قرارداد آن به شرکت واگن‌سازی ابلاغ می‌شود تا مراحل بعدی انجام شود. کل قرارداد پنج ساله است و به تدریج بعد از اعتبار گشایش اتفاق می‌افتد، واگن‌ها تأمین می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این واگن‌ها به خطوط مترو تزریق می‌شود گفت: از سال ۹۸ به تدریج این واگن‌ها به خطوط تزریق می شود.

بر اساس برنامه ششم توسعه دولت موظف است تا دو میلیارد یورو برای کمک به توسعه ناوگان متروی کلانشهرها کمک کند و بودجه اختصاص دهد که بر همین اساس دولت خرید ۲۰۰۰ دستگاه واگن برای متروی کلانشهرها را در دستور کار قرار داد که از این میان ۱۰۵۰ دستگاه واگن متعلق به متروی تهران خواهد بود.

کد خبر 403889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha