همشهری آنلاین: هافبک بارسلونا اعلام کرد در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. در همین حال گمانه‌زنی‌ها از تیم بعدی وی شروع شده که تیم‌هایی از چین و قطر از جمله آنهاست.

اینیستا

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آندرس اینیستا امروز (جمعه 7 ارديبهشت) در نشست خبری حاضر شد تا درباره آینده اش صحبت کند.

هافبک بارسلونا با چشمان گریان گفت: امسال، آخرین فصل حضورم در بارسلونا خواهد بود.

در همين حال به گزارش مهر،آندرس اینیستا که بعد از 15 سال بارسلونا را ترک می‎کند به زودی اعلام می‏‎کند به کدام تیم خواهد رفت. مطبوعات اما چندین تیم را به این بازیکن نسبت داده‌اند.

او که هنوز و با وجود سن زیادش عملکرد خوبی دارد پیشنهادات زیادی هم دارد و این موضوع باعث شده گمانه‌‏زنی‎ها درباره این که او قرار است به کدام تیم برود زیاد شود. هرچند بیشترین تیمی که شانس داشتن او را دارد تیمی از چین است.

یکی از تیم‎هایی که او را به آن نسبت می‎دهند و البته بعید است چنین انتقالی رخ دهد منچسترسیتی است و گفته می‏‌شود پپ می‌خواهد دوباره با او کار کند. پاری‎سن ژرمن هم دیگر تیمی است که شاید مقصد اینیستا باشد. اما این دو دو غول ثروتمند فوتبال اروپا هستند و طبیعی است که بازیکنانی با وضعیت اینیستا را ابتدا به آن‌ها نسبت دهند.

آن تیم چینی که بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن اینیستا دارد تیانجین کوانجین است. از زمانی که صحبت از جدایی این بازیکن مطرح شد نام تیم چینی هم به میان بود و به همین دلیل انتظار می‌‏رود مقصد بعدی ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باشد.

هرچند که قطر دیگر گزینه برای او است و مطبوعات اسپانیایی گزارش دادند السد که ژاوی را هم در اختیار دارد درصد است این زوج رویایی سال‎های نه چندان دور بارسلونا را دوباره کنار هم قرار دهد.

در سال‎های اخیر هر بار صحبت از جدایی ستاره بزرگ از تیمی بزرگ در اروپا شده نام لیگ امریکا هم مطرح شده، لیگی که بازیکنان بزرگی مانند شوانشتایگر و زلاتان ایبراهیموویچ را در حال حاضر در اختیار دارد و طبیعی است که اینیستا هم دوباره به آن لیگ نسبت داده شود.

این بازیکن به زودی تصمیم نهایی خود درباره این که به کدام تیم خواهد رفت را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 403887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha