همشهری آنلاین: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت در تامین منابع مالی طرح تحول سلامت دست تنهاست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس

به گزارش وبدا، دکتر شهریاری با اشاره به اهمیت موضوع سلامت و ضرورت نگاه ویژه حاکمیت و دستگاه‌ها به این امر ضروری از طرح تحول سلامت به عنوانی طرحی مهم یاد کرد و با بیان اینکه این طرح برای مردم قابل لمس است افزود: باید هماهنگی‌‎های لازم بین دستگاه‌های اجرای برای رسیدن اهداف این طرح به عمل آید.

وي با مثبت ارزیابی کردن طرح تحول سلامت گفت: طرح تحول سلامت، برای مردم قابل لمس بود، اما منابع مالی آن تامین نشد و وزارت بهداشت در این امر تنها ماند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح کارنامه مثبتی برای دولت یازدهم و دوازدهم است، گفت: امیدواریم دولت به قول‌هایی که دادند عمل کنند و با قدرت این طرح ادامه پیدا کند و تیم اقتصادی دولت هم با وزارت بهداشت و درمان همراهی و همکاری لازم را انجام دهند تا مشکلات این طرح برطرف شود؛ چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا مشکلاتی در این طرح بوجود خواهد آمد.

شهریاری با بیان اینکه مجلس مصوبات خوبی در این زمینه دارد، گفت: مهم این است که این مصوبات به مرحله اجرا در بیاید؛ سال گذشته مقدار زیادی از منابعی که مجلس برای این کار تصویب کرد، تامین نشد.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مساله سلامت امر بسیار مهمی است و باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه وزارت بهداشت در دولت یازدهم و دوازدهم به خوبی کار کرده و تلاش خود را انجام داده است، گفت: امیدوار هستیم که بین دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌های لازم به عمل آید تا این طرح با چالش روبرو نشود.

کد خبر 403864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha