همشهری آنلاین: امیر سرتیپ حیدری در راس هیاتی از معاونین و مسئولین نیروی زمینی ارتش،به مناسبت روز پاسدار با فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیات رییسه ستاد فرماندهی این نیرو دیدار و دو طرف بر هم افزایی نیروها تاکید کردند.

فرماندهان

به گزارش روابط عمومی کل سپاه؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه با سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده این نیرو و هیات رئیسه ستاد دیدار و گفت و گو کردند.

** فرماندهان نیروی زمینی ارتش و سپاه بر تعمیق و گسترش همکاری ها تاکید کردند

در این دیدار صمیمانه، دو طرف بر گسترش و تعمیق همکاری ها و تعاملات نیروی زمینی سپاه و نیروی زمینی ارتش تاکید کردند.
سردار پاکپور در این دیدار با اشاره به ارتباط بسیار مطلوب و اتحاد و برادری سپاه و ارتش و رده های تابعه با یکدیگر عنوان داشت: امید است این دوستی و مودت روز به روز گسترش یابد.

وی یادآور شد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست در دست برادران ارتشی خود برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و تمامیت ارضی ایران اسلامی می کوشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: امروز بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی زمینی ارتش و سپاه در اوج آمادگی قرار دارند و با قدرت آماده دفاع از نظام و کشور هستند.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه وحدت از شاخصه های اصلی یک جامعه است و نیروهای مسلح آن را در ابعاد مختلف نشان داده اند ضمن اشاره به توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از مرزها و نبرد با تروریسم گفت: نیروی زمینی ارتش به عنوان یک نیروی ولایتمدار، با اقتدار از مرزها حفاظت و حراست کرده است.

** وحدت ارتش و سپاه روز به روز استحکام بیشتری می یابد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار ضمن تأکید بر تأثیر همراهی و اخوت ارتش و سپاه گفت: همانگونه که فرمانده محترم ارتش امیر موسوی گفتند این تعامل و ارتباط که به لطف الهی از همان ابتدای بنیانگذاری جمهوری اسلامی تا به امروز استحکام یافته است، تو دهنی به دشمنان و بدخواهان ملت ایران است.

** هم افزایی ارتش و سپاه قدرت بازدارندگی ایران را در روندی معنادار قرار داده است

وی افزود: هماهنگی و هم افزایی تمام عیار ارتش و سپاه در عرصه های مختلف، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را در یک روند اطمینان بخش و معنادار قرار داده است که تبلور آن را در برنامه‌های مشترک ارتش و سپاه به خوبی می توان دید.

امیر حیدری در پایان وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت منویات نورانی فرماندهی معظم کل قوا را مایه ناامیدی و عصبانیت دشمنان در پیگیری ناموفق اهداف و نقشه های شوم خود دانست.

کد خبر 403731

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha