همشهری آنلاین: سند ملی افتخار راهیان نور در مراسم تجلیل از سردار پاسدار علی فضلی با حضور مقام های لشکری و کشوری رونمایی شد.

 راهیان نور

به گزارش ایرنا، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم تجلیل از یک دهه تلاش سردار پاسدار علی فضلی رییس جدید دانشگاه تربیت افسری امام حسین (ع) در راهیان نور کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد سردار فضلی چهره ماندگار دوران دفاع مقدس بوده و در دوره راه اندازی کاروان های راهیان نور، خدمات شایسته ای برای شناسایی ایثارگری های رزمندگان اسلام برای نسل جوان داشته است.

سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر در این مراسم که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت، افزود: در روحیه و عملکرد حاج علی فضلی، نیت الهی، اخلاص عمل، تبعیت پذیری از ولایت و تواضع و فروتنی دیده می شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: با خدمات سردار علی فضلی و همکارانشان در سازمان راهیان نور همه ساله بیش از 6 میلیون زائر به این سرزمین ها سفر می کند.

سردار کارگر تصریح کرد امروز سند ملی افتخار راهیان نور و تجلیل از خدمات ارزشمند سردار فضلی رونمایی شد.

علی اصغر جعفری مدیر موزه دفاع مقدس در ابتدای این مراسم اظهار کرد مراسم تجلیل از سردار فضلی به دلیل خدمات درخشان این فرمانده دوران دفاع مقدس و پس از اتمام جنگ تحمیلی در پست های متعدد بویژه در ستاد راهیان نور که نسل جدید و جوان ما را با ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا کرده انجام می شود.

در این مراسم از سوی سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و نهادها و سازمان های لشکری و کشوری و روحانیون لوح های تقدیری به سردار فضلی اهدا شد.

کد خبر 403624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha