یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ورن ترویر که بیش از همه با بازی در نقش مینی‌-می در مجموعه «آستین پاورز» شناخته می‌شد از دنیا رفت. او هنگام مرگ ۴۹ سال داشت.

ورن ترویر

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، بازيگر، كمدين و بدلكار 81 سانتي‌متري آمريكايي اوايل ماه جاري ميلادي مدتي را در بيمارستان بستري شده بود اما نمايندگان او دليل بستري شدن را فاش نكردند. تروير درست يك سال پيش از مرگ بيانيه‌اي منتشر و در آن به مشكلات مبارزه با الكل اعتراف كرده بود: «من در گذشته با اين اعتياد مبارزه كرده‌ام و گرچه آن را تلاشي نه‌چندان آسان مي‌دانم، مشتاقم روز به روز به اين روند ادامه دهم.»

ستاره كوتاه‌قد هاليوود در نخستين روز سال 1969 در ميشيگان در خانواده‌اي كارگري به دنيا آمد و فرزند وسط يك خانواده پنج نفري بود. او دوران كودكي و نوجواني را در مزرعه‌اي در شهر كوچك سنترويل گذراند و با اينكه يكي از كوتاه‌ترين مردان دنيا بود، با پشتكار فراوان به آرزوهايش در عرصه بازيگري رسيد. تروير در 2015 به گاردين گفته بود: «قد همه اعضاي خانواده ما جز من متوسط بود و واقعا تا پيش از رفتن به دبيرستان، هرگز مشكلي با قدم نداشتم.»

او نخستين بار در 1994 با يك نقش بدلكاري در «روز گردش بچه» وارد سينما شد و با مجموعه فيلم‌هاي «آستين پاورز» در دهه 1990 نام خود را سر زبان‌ها انداخت. تروير سپس در «هري پاتر و سنگ جادو»، «چگونه گرينچ كريسمس را دزديد»، «خيال‌هاي دكتر پارناسوس» و... ايفاي نقش كرد و آخرين فيلمش در مقام بازيگر امسال به سينماها مي‌آيد. او از 1995 تا سال گذشته هم حضوري فعال در برنامه‌ها و نمايش‌هاي تلويزيوني داشت.

کد خبر 403431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha