همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد دراطلاعیه مشترکی اعلام کردند: ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، چهارشنبه 12 دی به استان یزد سفر می‌کنند.

در اطلاعیه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی صدوقی و محمدرضا فلاح‌زاده که نسخه‌ای از آن روز شنبه به ایرنا مرکز یزد نمابر شد آمده است: انتظار به سر آمد و روز هجران پایان یافت و دیار کویری دارالعباده از قدم باد بهار گل افشان می‌شود.

این اطلاعیه حاکی‌است: مسیحا نفسی از تبار عاشوراییان و سیراب‌شدگان کوثر ولایت، دیار مردمان سختکوش سرزمین قنات و قنوت را غرق در طراوت می‌سازد.

امام جمعه و استاندار یزد افزودند: سال‌هاست مردم شهیدپرور، صبور و مومن این استان که همواره پیشتاز صحنه‌های انقلاب هستند و وفاداری خویش را به نظام اسلامی و ولایت با حماسه‌آفرینی و پایداری به اثبات رسانده‌اند منتظر طلوع ستاره درخشان ولایت در دیار خود و مشتاق زیارت رهبر فرزانه و پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) به‌سر می‌برند.

در این اطلاعیه آمده‌است: اینک که مژده این حضور ما را غرق در شادی می‌کند، به‌شکرانه آن سر به سجده می‌گذاریم که فرصت سبز حضور مقام عظمای ولایت، موعد میثاق تازه‌ای خواهد بود با سومین شهید محراب و ارواح طیبه چهار هزار شهید گلگون کفن دیارمان. بی‌شک مردم ولایت مدار استان یزد با حضور خود حماسه‌ای دیگرآفریده و انسجام دشمن‌شکن خویش را با مقام عظمای ولایت جلوه‌گر خواهند ساخت و به کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) که فرمودند یزد باید نمونه‌ای برای سایر استان‌ها باشد تحقق عینی خواهند بخشید.

این اطلاعیه آورده‌است: مراسم استقبال و دیدار عمومی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) صبح روز چهارشنبه هفته جاری در میدان شهدا خواهد بود.

کد خبر 40333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز