شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب ۱۰۰ ایده‌ی برتر فروش؛ فروش مبتنی بر نورومارکتینگ تالیف راجر دالی و ترجمه‌ دکتر حسین وظیفه‌دوست، پرویز درگی و بابک غضنفری اقدم از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

۱۰۰ ایده‌ی برتر فروش؛

فروش مبتنی بر نورومارکتینگ مبتنی است بر تفسیر امواج مغزی با استفاده از فناوریهای نوین نظیر EEG و FMRI که از اساس کاربرد پزشکی دارد.

  • ساختار و محتوای 100 ایده‌ی برتر فروش، فروش مبتنی بر نورومارکتینگ

راجر دالی، مولف کتاب 100 ایده‌ی برتر فروش؛ فروش مبتنی بر نورومارکتینگ به زبانی آسان، سلیس، به دور از واژگان فنی و پیچیده‌ی مناطق خاص مغز، این ایده‌ها را به گونه‌ای تشریح می‌کند که خوانندگان در مقام فروشنده یا بازاریاب می‌توانند آن را به کار گیرند، و تاثیر معجزه‌آسای آن را در بازار، تحلیل بازار، و تحلیل فرایندهای مغز مشتری ببینند و صدای جیرینگ آن را در جیبشان بشنوند.

کتاب حاوی 100 ایده‌ی برتر است در فروش که با معرفی یک مساله در حوزه‌ی فروش آغاز می‌شود و به سرعت یک تکنیک تقدیک خواننده (فروشنده) می‌شود با نام شگرد تاثیر خارق‌العاده‌ی مغز.

این کتاب ایده‌هایی را به خواننده ارائه می‌دهد که از "مغز" اطلاعاتی را به شما به عنوان بازاریاب و فروشنده می‌دهد. این اطلاعات به شما می‌گوید که با برخی اقدامات‌تان، دکمه‌ی درد را در مغز مشتری و بازار فعال می‌کنید که نتیجه‌ای جز عدم فروش نخواهد داشت. از سویی برخی اقدامات را به شما می‌آموزاند که می‌توانید با فعال کردن دکمه‌ی لذت در مشتری و بازار به فروش قطعی دست یابید.

برخي مي‌گويند فقط و تنها افراد خسيس در هنگام خريد، احساس درد دارند. اما اسكن مغزي نشان مي‌دهد كه حتي دست‌ودلبازترين افراد نيز به هنگام خريد، كمي احساس درد مي‌كنند. يك پيشنهاد خوب مي‌تواند بيشتر مشتريان خسيس را نيز براي خريد كالا و محصول جذب كند.

پژوهشهاي مبتني بر اسكن مغزي نشان مي‌دهد كه ديدن قيمت بالا بر روي محصول و كالا، دكمه‌ي درد را در مغز مشتري فشار مي‌دهد. بدين‌رو، شما به‌عنوان فروشنده اگر بتوانيد درد خريد مرتبط با محصول و كالاهايتان را كاهش دهيد، در اين صورت نبض مشتري را به دست خواهيد آورد.

ممكن است بپرسيد آيا مي‌توان دكمه‌ درد را خاموش كرد تا مشتري، دكمه‌ي لذت را در مغزش فشار دهد؟ پاسخ اين كتاب، مثبت است و راههايي را نشان مي‌دهد كه مي‌توانيد مشتري را با شور و اشتياق، به خريداري كالا و محصول خود ترغيب كنيد.

کتاب 100 ایده‌ی برتر فروش؛ فروش مبتنی بر نورومارکتینگ تالیف راجر دالی و ترجمه‌ دکتر حسین وظیفه‌دوست، استاد دانشگاه و رئیس انجمن مدیریت اجرایی ایران، پرویز درگی، مدرس دانشگاه و رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران و بابک غضنفری اقدم از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد. علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند.

کد خبر 403222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha