همشهری آنلاین: میلی بابی براون در ۱۴ سالگی به جمع ۱۰۰ چهره پرنفوذ سال ۲۰۱۸ هفته‌نامه تایم راه یافت.

میلی بابی براون

به گزارش همشهري آنلاين، میلی بابی براون که در ۱۲ سالگی با بازی در سریال محبوب «چیزهای عجیب» به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شد، در ۱۴ سالگی به جمع ۱۰۰ چهره پرنفوذ سال ۲۰۱۸ از نگاه هفته‌نامه تایم راه یافت.

 بازيگر 14 ساله بريتانيايي كه هوادار سرسخت باشگاه ليورپول است و به شدت از كوسه، تاريكي و سراشيبي مي‌ترسد، در سريال علمي خيالي شبكه نتفليكس به نقش ايلِوِن ظاهر شد. همين نقش هم او را روانه هاليوود كرد تا دو سال پس از «چيزهاي عجيب» وارد فهرست 100 چهره پرنفوذ دنياي امروز هفته‌نامه تايم شود. بابي براون پيش از رسيدن به شهرت در پنج سريال ديگر ايفاي نقش كرده بود.

در كارنامه ستاره 14 ساله هاليوودي چند جايزه و نامزدي هم ديده مي‌شود كه تمام آنها مربوط به بازي در دو فصل «چيزهاي عجيب» مي‌شود؛ از جمله بهترين بازيگر جوايز ساترن و مراسم MTV. بابي براون سال آينده ميلادي با فيلم سينمايي «گودزيلا: پادشاه هيولاها» به پرده بازمي‌گردد. مورد عجيب ديگر در كارنامه ستاره نوجوان تهيه‌كنندگي اوست.

«رازهاي انولا هلمز» نخستين پروژه بابي براون در مقام تهيه‌كننده هاليوود است كه بر اساس داستان‌هاي پرخواننده نانسي اسپرينگر آمريكايي توليد مي‌شود. قرار است بازيگر نوظهور در اين فيلم نقش خواهر جوان‌تر شرلوك هلمز، كارآگاه سرشناس را ايفا كند.

کد خبر 403213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha