دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصویربرداری مجموعه آنام پس از گذشت یک سال امروز به پایان رسید.

سریال

به گزارش ایسنا، دوشنبه (27 فروردین ماه) پس از یک سال تصویربرداری مجموعه آنام در لوکیشنی واقع در بیمارستان عرفان نیایش به پایان رسید.

این سکانس با حضور جواد افشار (کارگردان) و اسماعیل عفیفه (تهیه‌کننده)، امیرعباس پیام (نویسنده) و بازیگرانی چون مهرانه مهین ترابی و سامیه لک به پایان رسید.

اسماعیل عفیفه با یادآوری اینکه تصویربرداری مجموعه آنام یک سال پیش در چنین روزی شروع شد، به تعطیلی ناخواسته این سریال اشاره کرد.

او از سختی‌های مجموعه و تعیلی‌های ناخواسته گفت و درعین حال یادآور شد: این سریال برای من تجربه دلپذیری بود. اینکه از جعرافیای محدود خارج شوید، بسیار دشوار است. همه کمک کردند کار با شرایط غیرمعمولی که داشت به پایان برسد. اما تمرکز ذهنی‌مان را بر اتفاقات خوشایند بگذاریم و خاطرات تلخ را فراموش کنیم.

جواد افشار هم در مراسم پایان تصویربرداری سریال آنام گفت: به همه عوامل خسته نباشید می‌گویم که کار پر زحمت را به پایان رساندند. در هر صورت این سختی‌ها و رنجی که تحمل کردند با دیدن کار فراموش می‌شود. خوشحالیم که بازخوردها مثبتی بوده؛ البته هیچ کاری بدون ضعف نیست و اشکالاتی هم داشیم.

وی افزود: بازیگران گرم، صمیمی و جذابی داشتیم که در تلویزیون هم نو بودند. در ساخت این مجموعه چهار فصل را سپری کردیم.

امیرعباس پیام، نویسنده مجموعه آنام نیز در پایان ضبط این مجموعه از آن به عنوان کاری سخت و سنگین یاد کرد و دیده شدن آن را مدیون زحمات عوامل و جواد افشار دانست.

او سپس گفت: از تمام بازیگران هم تشکر می‌کنم. هیچ لذتی بالاتر از دیده شدن کار نیست؛ اتفاقی که در کار ما افتاده است. این مجموعه لذت‌بخش‌ترین کار من بود.

مهرانه مهین ترابی هم در جملاتی کوتاه اظهار کرد: خوشحال بودم در این مدت بعد از 20 با آقای افشار همکار شدم به همه خسته نباشید می گویم و امیدوارم بار دیگر با عوامل آنام همکاری کنم.

به گزارش ایسنا، به گفته تهیه‌کننده مجموعه آنام در 64 قسمت تولید شد و تاکنون 45 قسمت از آن به روی آنتن رفته است.

کد خبر 402891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha