همشهری آنلاین: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر سران منفور و دولتمردان جنایتکار برخی دول غربی، خطایی راهبردی و اقدامی اشتباه را مرتکب شدند و با حملات شکست آمیز موشکی به کشور سوریه، روح وحشیانه و روحیه مستکبرانه خود را به افکار عمومی دنیا نشان دادند.

بسیج مستضعفین

به گزارش پایگاه خبری بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در این بیانیه افزود: این روزهای تاریخی که شاهد اضمحلال خفت بار و زوال تحقیر آمیز گروهک های تروریستی آمریکایی صهیونیستی در کشور مقاومت و پایداری سوریه بوده و پیروزی های غرور آفرین و افتخار آمیز رزمندگان سلحشور جبهه حق را به نظاره نشسته‌ایم؛ بار دیگر سران منفور و دولتمردان جنایتکار برخی دول غربی، خطایی راهبردی و اقدامی اشتباه را مرتکب شدند و با حملات شکست آمیز موشکی به کشور سوریه، روح وحشیانه و روحیه مستکبرانه خود را به افکار عمومی دنیا نمایاندند.

در این بیانیه آمده است: بدون شک این جنایت کور، ضمن آنکه بیش از پیش جبهه مقاومت را متحد کرده و حقانیت جهاد مقدس مدافعان حرم و حریم انسانیت را اثبات کرد؛ چهره‌ کریه و حقیقی جبهه‌ استکبار و مدعیان خیالی حقوق بشر را نشان داد که همواره دشمن آزادی انسان ها و صلح جهانی بوده و هستند.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن هشدار به سران جنایتکار آمریکا، انگلیس و فرانسه؛ و انزجار از سکوت دهشت بار سران خود فروخته برخی دول دست نشانده‌ عربی و بویژه حمایتهای مالی نو کیسه های سعودی در غارت آشکار شیطان بزرگ از این دولت صهیونیستی وهابی، حملات کور موشکی را به شدت محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: یقینا عقوبت سختی در انتظار رئیس جمهوری (احمق) آمریکا، رئیس جمهوری وابسته‌ فرانسه و نخست وزیر منفور انگلیس خواهد بود و هرگونه عواقبی را این دولت‌های ضد بشری باید پاسخگو باشند که همواره برهم زننده‌ صلح بشری بوده و هستند.

این بیانیه می افزاید همچنان بسیجیان جهان اسلام برای فروپاشی نهایی شیطان بزرگ و نابودی کامل صهیونیسم غاصب کودک کش و آزادی قدس شریف آماده فرمان ولایت می باشند تا با قدرت پولادین خویش، هیمنه پوشالین نظام سلطه را در هم فرو ریزند.

به گزارش ایرنا، امریکا، انگلیس و فرانسه در روزهای گذشته مدعی استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه شدند و به همین بهانه، سحرگاه شنبه 25 فروردین 96 به مناطقی از دمشق و حمص حمله موشکی کردند.

کد خبر 402781

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha