مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سامانه حساب شهروندی در بخش کاربران حقیقی، حقوقی و سهمیه‌بگیران سایت اینترنتی مربوط به طرح ترافیک سال ۹۷ پایتخت راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد با بيان اين خبر گفت: حساب شهروندي به مانند كيف پول شخصي متقاضي در طول سال به منظور استفاده از طرح ترافيك عمل خواهد كرد.

مدير واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران بر رفع خطاهای احتمالی سامانه در زمان ثبت‌نام و تسریع روند ثبت اطلاعات برای شهروندان تاکید کرد و گفت: سوالات متداول شهروندان به صورت آیکون‌های راهنمای اطلاع‌رسانی در طول مراحل ثبت‌نام گنجانده شده است.

قنبرنژاد همچنین از استقرار تیم پاسخگو به مشکلات و سوالات احتمالی شهروندان در واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد و گفت: کارشناسان صدور آرم و نماینده‌ای از سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران مستقر شده که از طریق شماره‌گیری *137*5# به موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی شهروندان پاسخ خواهند داد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای وانت‌بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال ٩٦ آرم طرح ترافیک دریافت کرده‌اند، از امروز مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام در سامانه طرح ترافیک سالانه اقدام كنند.

قنبرنژاد در پايان خاطرنشان كرد: تنها ساكنين محدوده طرح ترافيك مي‌توانند پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه مدارك محل سكونت خود را به دفاتر خدمات الكترونيك ارايه دهند و ارايه مدارك سهميه‌بگيران در زماني ديگر اعلام خواهد شد.

کد خبر 402561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha