همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی رقابت پذیر کردن تولیدات از برنامه‌های مهم و اصلی این وزارتخانه در سال جاری است.

امیر حاتمی

به گزارش ایرنا، سرتیپ امیر حاتمی شامگاه ديشب در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: برای تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی'، همه ایرانیان اعم از تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، خریداران و فروشندگان وظایف خاص خود را دارند و باید این وظایف را به درستی به انجام برسانند.

وی ادامه داد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که خود جزو بزرگترین تولید کنندگان کشور در حوزه صنعتی است تلاش خواهد کرد تا از طریق ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات، بیش از پیش به سمت تولید کالاهای رقابت پذیر حرکت کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: بدلیل شرایط خاصی که در حوزه دفاعی داریم، تولید محصولات رقابت پذیر را از گذشته مد نظر داشتیم اما امسال مصمم هستیم تا کارهای ویژه ای را در این زمینه انجام دهیم.

وی به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته اقدامات انجام شده در این استان نسبت به برنامه پیشرفت بهتری داشته و اقدامات قابل توجهی به انجام رسیده است.

امیر حاتمی افزود: در حوزه اشتغال نزدیک به 2 برابر میزان پیش بینی شده در برنامه در استان زنجان شغل ایجاد شده و در زمینه جذب سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی وضعیت کنونی این استان نسبت به شرایط موجود، ایده آل است.

به گزارش ایرنا وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر معین هیأت دولت برای پیگیری تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان است.

کد خبر 402550

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha