چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با توجه به گرم شدن هوا و سیر نزولی بارش باران باید تصمیمات مهمی از نظر استفاده بهینه از آب در بخش‌های کشاورزی و صنعتی گرفته شود.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی با اعلام آغاز جلسه علنی  مجلس به غیر علنی مجلس برای بررسی مسائل حوزه آب اشاره و اظهار کرد: در ساعت ۸ صبح جلسه بسیار مهمی درباره‌ی مشکلات آب در کشور داشتیم که حدود ۲ ساعت و نیم طول کشید.

وی با اشاره به حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در این جلسه گفت: با توجه به گرم شدن هوا و سیر نزولی بارش باران باید تصمیمات مهمی از نظر استفاده بهینه آب در بخش‌های کشاورزی و صنعتی گرفته شود و ساماندهی روشن‌تری داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:‌ با توجه به تشکیل کارگروهی در دولت باید کمیته مربوطه در مجلس مستمرا در جریان پیشرفت کارها قرار گیرند تا ان‌شاءالله در آینده این موضوع مشکلی برای کشاورزان و عموم مردم به دنبال نداشته باشد.

جلسه غیر علنی امروز مجلس با حضور وزرای کشاورزی، نیرو، معاون سازمان محیط زیست و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها برای بررسی راهکارهای مقابله با کم آبی و مسائل حوزه آب تشکیل شد.

 

 

کد خبر 402523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha