سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استودیوهای دیزنی و پیکسار انیمیشن بر سر زمان اکران عمومی چهارمین فیلم از مجموعه «داستان اسباب‌بازی» به توافق رسیدند

داستان اسباب بازی

 به این ترتیب انیمیشن محبوب تابستان سال آینده روانه پرده سینماها می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، «داستان اسباب‌بازي4» كه قرار بود تابستان 2018 اكران شود، حالا با يك سال تاخير به سينماها مي‌آيد تا علاقه‌مندان پس از حدود 9 سال بار ديگر شاهد هنرنمايي عروسك‌هاي دوست‌داشتني باشند. نخستين فيلم اين مجموعه در 1995 به نمايش درآمد و فروش 375 ميليون دلاري آن بسيار فراتر از انتظارها و پيش‌بيني‌ها بود. «داستان اسباب‌بازي» را استوديو پيكسار با 30 ميليون دلار هزينه توليد كرده بود.

مديران ديزني خبر اكران «داستان اسباب‌بازي4» در روز 21 ژوئن 2019 را در صفحه رسمي اين مجموعه در فيس‌بوك منتشر كردند. هر چند خبرهاي دقيق و جزئي‌تر از اين قسمت به بيرون درز نكرده است جز اينكه به نظر مي‌رسد شخصيت‌هاي اصلي از جمله وودي با صداي تام هنكس، باز با صداي تيم آلن، بو بيپ با صداي آني پاتس و جسي با صداي جوآن كيوزك در فيلم تازه حضور دارند.

فيلمنامه «داستان اسباب‌بازي4» را رشيدا جونز و ويل مكورمك نوشتند اما در ادامه از پروژه جدا شدند و جاي خود را در نوامبر 2017 به استفاني فالسام دادند. گفته مي‌شد كمرنگ بودن نقش زنان و شخصيت‌هاي رنگين‌پوست در روند نوآوري‌هاي داستاني باعث جدايي گروه پيشين شده است. آنها در بيانيه خود «تفاوت‌هاي فلسفي» را دليل كناره‌گيري از نگارش فيلمنامه اعلام كردند.

قرار بود جان لسه‌تر با تجربه ساختن دو نسخه اول «داستان اسباب‌بازي» روي صندلي كارگرداني قسمت چهارم بنشيند كه او هم به دليل درگيري در پروژه‌هاي ديگر جاي خود را به جاش كولي، نويسنده فيلمنامه «درون و بيرون» داد.

کد خبر 402478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha