همشهری آنلاین: فرمانده قرار مرکزی خاتم الانبیاء(ص) ضمن بازدید از یگان‌های نیروی دریایی ارتش مستقر در سواحل مکران گفت: با برخورداری از اشراف اطلاعاتی، اجتناب از غافلگیری و توسعه و تعمیق قدرت دفاعی آمادگی صد در صدی خود را حفظ کنیم.

غلامعلی رشید

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید روز دوشنبه در بازدید از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش در جاسک و کنارک این مطلب را عنوان کرد.

وی در این بازدید که در رأس یک هیات عالی رتبه نظامی به همراه فرمانده نیروی دریایی ارتش انجام شد، در جمع کارکنان این مناطق با بیان این که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) همواره راه گشا بوده است، اظهار داشت: استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران تصمیمی هوشمندانه و بجا بود که فرماندهی معظم کل قوا اتخاذ فرمودند و در همین راستا دولتمردان ما این نکته را باید درک کنند که نگاه به دریا و روی آوردن به این مقوله موجب پیشرفت کشور خواهد بود.

فرمانده قرار مرکزی خاتم الانبیاء(ص) افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توجه به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از اولویت‌ها می دانند بنابراین در مسیر رفع مشکلات این نیرو لازم است تلاشهای زیادی انجام شود.

سرلشکر رشید، حضور نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران را نشان از شهامت این نیروی راهبردی دانست و گفت: ستاد کل نیروهای مسلح، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و وزارت دفاع باید تمام و کمال از حضور نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران حمایت و پشتیبانی کنند. اگر ما نظامیان، دکترین نظامی خود را تدابیر فرمانده معظم کل قوا قرار دهیم و به طور دقیق به آن عمل کنیم همه، اعم از ارتش و سپاه به هماهنگی 100 درصد می رسیم.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمن خاطر نشان کرد: ما اگر امروز می خواهیم صلح و ثبات و امنیت ایران اسلامی در نا امن ترین نقطه جهان پا برجا باشد، لازمه اش حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی نظامی و امنیتی است پس در این راستا باید تهدیدهای دشمن را جدی بگیرید و با برخورداری از اشراف اطلاعاتی، اجتناب از غافلگیری و توسعه و تعمیق قدرت دفاعی آمادگی صد در صدی خود را حفظ کنید.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در مدت حضور در مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش از یگان های مختلف این مناطق شامل پایگاه دریایی مکران، کوه مبارک و پسابندر بازدید کرد.

کد خبر 402360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha