همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: در حال بررسی شرایط دعوت از دانیل ارزانی به تیم ملی فوتبال ایران است.

کارلوس کی‌روش

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فاکس اسپورت، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عنوان کرد: در حال بررسی شرایط دانیل ارزانی برای بازی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است.

ارزانی ۱۹ ساله توانسته با بازی‌های خوبی که در لیگ استرالیا انجام داده است نامی برای خود دست و پا کند. او می‌تواند یا برای فوتبال ایران و یا برای استرالیا به میدان برود. با این حال این بازیکن چندی پیش‌ اعلام کرد که در حال‌ بررسی شرایط برای بازی در استرالیا است.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی در باره احتمال حضور دانیل ارزانی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: ما با تمام جزییات در حال‌ بررسی شرایط این بازیکن هستیم و تمام بازی‌های او را با جزییات بررسی می‌کنیم. خوشبختانه تحلیل خوبی در مورد او داشتیم و تمام بازی‌هایی که ارزانی برای تیمش انجام داده است را مورد بررسی قرار داده‌ایم. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته درباره این بازیکن تصمیم خواهیم گرفت.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: تا زمانی که مطمئن نشوم بازیکنی توانایی واقعی و کامل برای تیم‌ ‌ملی ندارد او را به این تیم دعوت نخواهم کرد. این تصمیم، تصمیم بسیار پیچیده‌ای خواهد بود و اگر بدانیم که ارزانی تاثیر زیادی بر روی تیم‌ ‌ملی دارد او را به این تیم دعوت خواهیم کرد. ما از او شناخت داریم و بازی‌های او را دیده‌ایم و می‌دانیم که از پتانسیل‌ و ظرفیت خوبی برخوردار است ولی دیگر نمی‌خواهم وارد جزییات شوم.

کد خبر 402353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha