همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در هفته ۲۹ بوندس‌لیگا توانست با پیروزی بر آگسبورگ کسب عنوان قهرمانی این فصل را قطعی کند. دورتموند نیز با پیروزی بر اشتوتگارت جای خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد. شالکه به‌رغم شکست از هامبورگ در رده دوم است.

Bayern
  • هانوفر ۲- وردر برمن یک

هانوفر از تیم‌های موفق رقابت‌های هفته ۲۹ بوندس‌لیگا بود. این تیم در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک از سد وردر برمن گذشت و فاصله‌ خود با رده‌های پایین جدول را بیشتر کرد. گل پیروزی هانوفر در این مصاف را فلیکس کلاوس در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.

  • مونشن‌گلادباخ ۲ - هرتا برلین یک

بوروسیا مونشن‌گلادباخ اين هفته میزبان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین را ۲ بر یک مغلوب کرد و با این پیروزی امید حضور در رقابت‌های بین‌المللی در فصل آتی را حفظ کرد. "آزار" با زدن هر دو گل مونشن‌گلاباخ در این دیدار یکی از چهره‌های درخشان میدان بود. هرتا برلین در مجموع عملکرد خوبی از خود نشان داد، اما نتوانست تلاش‌های خود را به گل بدل کند و دست کم به تساوی دست یابد.

  • آگسبورگ یک - بایرن مونیخ ۴

بایرن مونیخ ۶ هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندس‌لیگا موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر آلمان در فصل جاری را به دست آورد. مونیخی‌ها در دیدار مقابل میزبانشان، آگسبورگ اقتدار خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند و ۴ بر یک پیروز شدند. بایرن مونیخ تا کنون در ۲۹ بازی ۷۲ امتیاز کسب کرده و در فصل جاری تنها سه بار طعم شکست را چشیده است.

بایرن مونیخ با این موفقیت برای ششمین بار پیاپی و در مجموع برای بیست و هشتمین بار عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا را از آن خود کرده است. یوپ هاینکس، سرمربی کنونی بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ نیز هدایت این تیم را بر عهده داشت و با بایرن مونیخ قهرمان لیگ برتر آلمان شده بود.

  • اف ث کلن یک - ماینتس یک

اف ث کلن هر هفته به پرتگاه لیگ دسته دوم آلمان نزدیک‌تر می‌شود. آنها در مصاف خانگی مقابل ماینتس نتوانستند به سه امتیاز لازم دست یابند و پس از ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک و کسب یک امتیاز بسنده کردند. البته این نتیجه با توجه به عملکرد کمابیش برابر دو تیم عادلانه بود. کلن در حال حاضر در رده‌ ۱۷ جدول قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که بتواند جلوی سقوط خود به لیگ دسته دوم را بگیرد.

  • فرایبورگ صفر - ولفسبورگ ۲

ولفسبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته بود. "گرگ‌های ولفسبورگ" با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود، فرایبورگ گذشتند و با سه امتیاز مهم به خانه برگشتند. دانیل دیداوی هر دو گل ولفسبورگ را در این دیدار به ثمر رساند. ناگفته نماند که ولفسبورگ در ۹ دیدار پیشین خود طعم پیروزی را نچشیده بود.

  • هامبورگ ۳ - شالکه ۲

هامبورگ در هفته ۲۹ توانست مهمان قدرتمند خود، شالکه را ۳ بر ۲ شکست دهد و همچنان به ماندن در لیگ برتر آلمان امیدوار باشد. هامبورگی‌ها در طول دیدار چهره‌ای تهاجمی و پرجنب‌وجوش از خود نشان دادند و به ویژه از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات از شالکه برتر بودند. گل پیروزی هامبورگ در این مصاف را آرون هانت دقایقی پیش از پایان بازی به ثمر رساند. شالکه به‌رغم شکست همچنان در رده دوم جدول است.

  • بوروسیا دورتموند ۳ - اشتوتگارت صفر

زردپوش‌های بوروسیا دورتموند اين هفته رویاروی اشوتگارت قرار گرفته و در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر اقتدار خود را نشان داد و ۳ بر یک مهمان خود را مغلوب کرد. کریستیان پولیزیک، مهاجم آمریکایی دورتموند با زدن یک گل و همچنین ساختن آخرین گل تیمش، یکی از چهره‌های درخشان میدان بود. دورتموند در رده سوم جدول قرار دارد.

  • آینتراخت فرانکفورت یک - هوفن‌هایم یک

آینتراخت فرانکفورت هم در خانه خود به مصاف هوفن‌هایم رفت. فرانکفورتی‌ها که در فصل جاری خوش درخشیده‌اند، اگر چه در مقایسه با مهمان خود از فرصت‌های بیشتری برای گلزنی برخوردار بودند، اما در نهایت نتوانستند به پیروزی دست یابند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*ديدار تيم‌هاي لايپزيگ و لوركوزن نيز دوشنبه انجام مي‌شود.

 

کد خبر 402324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha