همشهری آنلاین: یاوری و سهران در دومین روز مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند علاوه بر کسب ورودی B المپیک جوانان، به ترتیب نشان طلای ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ متر آزاد را بر گردن آویختند.

Swimming

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، صبح روز یکشنبه (19 فروردين) مرحله مقدماتی روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد.

نمایندگان ایران در سه ماده ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر آزاد در رده سنی جوانان و ۵۰ پشت در رده سنی بزرگسالان به آب زدند و چهار شناگر ایران جواز حضور در فینال ماده‌های خود را به دست آوردند.

در مرحله فینال ابتدا علیرضا یاوری در ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب زد. یاوری که در مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۵۷:۳۵ رکورد ورودی B المپیک جوانان را کسب کرده بود، در فینال با زمان ۵۷:۲۸ بر سکوی نخست ایستاد و طلای ماده ۱۰۰ متر پروانه را بر گردن آویخت.

در ادامه سهران و رشیدی که راهی فینال ماده ۵۰ متر آزاد شده بودند، با حریفان خود به رقابت پرداختند. متین سهران که صبح موفق به کسب ورودی B المپیک جوانان شده بود، در فینال با ثبت زمان ۲۴:۰۷ سومین مدال طلای ایران در این مسابقات را به ارمغان آورد. علی رشیدی نیز با زمان ۲۴:۶۱ در رتبه چهارم قرار گرفت. در پایان سینا غلامپور، آخرین نماینده تیم ملی ایران در روز دوم این مسابقات در ماده ۵۰ متر پشت به آب زد و با توجه به انجام خطا از کسب مدال باز ماند.

 

کد خبر 402321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha