همشهری آنلاین: هر سه نماینده شایسته کشورمان در روز نخست مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ شدند.

Takewondo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 مهر ماه سال‌ جاری در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزارمی‌شود.

برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از صبح روز جمعه (17 فروردین‌) با حضور 438 تکواندوکار در دو گروه دختران و پسران در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز شد و شنبه به پایان می‌رسد.

هر کشور می‌توانست حداکثر 3 ورزشکار دختر و 3 ورزشکار پسر به مسابقات کسب سهمیه اعزام نماید.

در روز نخست این رقابت‌ها، هوگوپوشان اوزان 48-، 73- و 73+ کیلوگرم پسران و 49- و 63- کیلوگرم دختران به مصاف رقبایشان رفتند؛ علی اشکوریان، محمد خانی و یلدا ولی‌نژاد سه نماینده ایران بودند که علاوه بر کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک، موفق به کسب یک مدال یک نقره و دو مدال برنز شدند.

در پایان این رقابت‌ها علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم توانست بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. محمد خانی نماینده وزن 73+ کیلوگرم با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی سومی ایستاد و یلدا ولی‌نژاد نیز با سه برد و یک باخت صاحب مدال برنز شد.

اما در روز پایانی، مبارزات اوزان 55- و 63- کیلوگرم پسران و اوزان 44-، 55- و 63+ کیلوگرم دختران پیگیری خواهد شد که حامد اصغری (63- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (44- کیلوگرم) و کیمیا همتی (63+ کیلوگرم) به مصاف رقبایشان می‌روند.

 

کد خبر 402126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha