همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: بازی ویدیویی جهان شکارچی هیولا عنوانی در سبک اکشن نقش‌آفرینی می‌باشد که توسط کمپانی کپکام روانه بازار شده است.

در Monster Hunter World شخصیتی برای خودتان می‌سازید و یکی پس از دیگری، هیولاهایی که در دنیای این بازی زندگی می‌کنند را نابود می‌کنید.

هدف اصلی بازی بدون شک پیشرفت و قدرتمندتر شدن است، ولی اولین چیزی که چشم‌تان را در بازی می‌گیرد و می‌خواهید به دنبال آن بروید، گشت و گذار در نقشه‌ی بازی است.

سازندگان Monster Hunter World یک دنیای بزرگ و زنده در سبك اكشن نقش‌آفريني ساخته‌اند که چرخه‌ی حیات مختص به خود را دارند و موجودات و هیولاهای مختلفی در آن زندگی می‌کنند. اینکه هیولاهای بزرگ با یکدیگر در بیافتند و موجودات کوچکتر را بخورند، فقط بخش کوچکی از اتفاقاتی هستند که در دنیای بازی می‌بینید.

از نظر فنی Monster Hunter World یکی از بهترین بازی‌هایی است که اخیرا عرضه شده. دنیای بزرگ بازی بسیار زیبا است و جزییاتی که هیولاها و انیمیشن‌های آن‌ها دارند، در کمتر بازی‌ها پیدا می‌شوند.

روند بازی که حول سیستم مبارزه‌ی بسیار خوب آن می‌چرخد، بسیار سرگرم کننده از آب درآمده است. سلاح‌های مختلف، از شمشیرهای عجیب و غریب گرفته تا نارنجک‌انداز و مسلسل، در بازی پیدا می‌شوند.

هیولاها هم هر کدام یک غولآخر بزرگ هستند که کشتن آن‌ها نیازمند استراتژی و تاکتیک‌های مخصوصی است.

بازی

بازی جهان شکارچی هیولا

کد خبر 402053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha