پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم سایپا در خصوص صحبت‌های کی‌روش در مورد لیگ ایران گفت: کی‌روش سرمربی تیم ملی است و همه ما می‌خواهیم تیم ملی موفق باشد. هر کسی سرمربی تیم ملی باشد ما باید از او حمایت کنیم.

به گزارش ایسنا، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: ما فردا یک بازی خیلی حساس داریم که برای هر دو تیم مهم است. ما امید به گرفتن سهمیه داریم و نفت هم برای بقا نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد. مساوی دردی از دو تیم دوا نمی کند. این بازی یک فینال بزرگ است. در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و همه با انگیزه هستند تا بازی را ببریم. نفت یقه تیم‌های بزرگی را گرفته است.

او ادامه داد: صحبت هایی با بازیکنان داشتیم و بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم. ما امسال مقابل تیم‌های پایین تر از خودمان امتیاز از دست دادیم. مطمئنا بهتر از بازی با پرسپولیس بازی خواهیم کرد.

سرمربی سایپا اضافه کرد: برای این بازی هیچ مصدومی نداریم.

دایی در مورد شرایط مالی تیم هم اظهار کرد: مدیریت با ما خیلی همکاری کرده است. مدیرعامل کارخانه سایپا بسیار به فوتبال علاقه‌مند است. ما از این لحاظ مشکلی نداریم. مطمئنا که مدیران سایپا به قول هایشان عمل می‌کنند.

سرمربی تیم سایپا در خصوص صحبت های کی‌روش در مورد لیگ ایران هم گفت: شما دوست دارید ما را به حاشیه ببرید، سوال های شما بودار است. کی‌روش سرمربی تیم ملی است و همه ما می‌خواهیم تیم ملی موفق باشد. هر کسی سرمربی تیم ملی باشد ما باید از او حمایت کنیم. من حاضرم با جان و دل به تیم ملی کمک کنم. کی‌روش تا الان بیراهه نرفته و به فوتبال ملی ما شخصیت داده است. کی‌روش مربی بزرگی است.

دایی در خصوص سال حمایت از تولیدات ملی هم اظهار کرد: زمان فرق کرده است. بعضی چیزها در مملکت ما قابل تولید نیست. من خودم تولید کننده پوشاک ورزشی هستم اما کیفیت محصولات من با برندی مثل آدیداس فرق دارد. هیچ ورزشکاری از برندهای ایرانی استفاده نمی‌کند. حمایت از تولید ملی زمانی درست می‌شود که ما اجازه ندهیم برندهایی که در بحث پوشاک هستند به محصولات ما ضربه بزنند.

او ادامه داد: ما باید جلوی کارهایی را بگیریم که کیفیتش پایین‌تر از اجناس ایرانی است. باید قبول کنیم در بسیاری از موارد کیفیت کالاهای ما پایین است. البته در بحث ورزش عرض می‌کنم. من از وزیر صنعت و معدن می‌خواهم به این مسئله رسیدگی کند. کالاهایی به ایران وارد شده‌اند که در کمتر کشوری وجود دارند اما برندی مثل آدیداس و ریباک با کیفیت هستند. تا زمانی که کیفیت کالاهای ما پایین است باید کالاهای با کیفیت وارد ایران شود.

دایی در مورد بدهی نفت و پرسپولیس به او هم بیان کرد: هر دو تیم به من بدهکارند. آن‌ها فرصت دارند تا چند روزه آینده تکلیف بدهی من را مشخص کنند. متاسفانه آن‌ها خودشان را به کوچه علی چپ زده اند.

کد خبر 402025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha