همشهری آنلاین: ژنماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بصیرت دینی و سیاسی ، تولّی و تبرّی نسبت به ولایت، دشمن شناسی و شناخت تهدیدهای جبهه دشمن، از مهم‌ترین الزامات پاسداری در عصر حاضراست چرا که دشمن در حال حاضر در صدد زمین زدن انقلاب با بهره گیری از انقلابیون سابق است.

 عبدالله حاجی صادقی

به گزارش «سپاه نیوز»؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی ، در دیدار نوروزی فرماندهان، مسئولین و کارکنان حوزه مرکزی و رده‌های سپاه مستقر در تهران با وی، همچنین گفت: بنا به تصریح قرآن کریم ،راه رسیدن به خدا و هدف الهی دو ثقل قرآن و عترت است، بر این اساس تمسک به قرآن و فرصت برای شناخت ولایت و اطاعت از ولی را بایستی هر روز تکرار و باورکنیم تا مشمول لطف و محبت الهی شویم.

وی معنویت و تولی و تبری نسبت به ولایت ائمه اطهار (ع) و رهبری معظم انقلاب که تبلور ولایت ائمه است را از دیگر الزامات پاسداری برشمرد و خاطرنشان کرد: کفر به طاغوت و ایمان به خداوند از لوازم پاسداری حقیقی از اسلام است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، بصیرت و اشراف بر واقعیات و شناخت تهدیدها و خطرهای جبهه دشمن را امری مهم و غفلت‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: دشمن شناسی و دشمن را دیدن در شرایط بسیار حساس و پیچیده کنونی که جبهه دشمن درصدد زمین زدن انقلاب با ترفند های مختلف از جمله بهره گیری از انقلابیون سابق است ! از مهم‌ترین الزامات پاسداری در عصر حاضر است.
وی در این باره افزود:، باید تلاش کنیم تحت لوای مقام عظمای ولایت و رهبری انقلاب، آنچه می تواند مقدمات ظهور و تجلی ولایت و حاکمیت خدا را فراهم و محقق سازد دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخشی دیگر از سخنانش، ماههای شریف رجب، شعبان و رمضان را فصل وصال الی الله و تقرّب الهی دانست و با تاکید بر اهمیت شکر این نعمت اظهار داشت: اصلاح رفتار، اعمال و تکلیف گرایی در زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و سازمانی و انطباق سبک زندگی با نسخه دینی به ویژه در فصل معنوی و نورانی رجب، شعبان و رمضان نشان می دهد که زندگی دینی نه تنها فرصت‌سوزی نیست بلکه برای کمال و سعادت دنیوی و اخروی انسان فرصت ساز است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اهمیت استفاده از فرصت ها برای عمق بخشی به خدا محوری و معنویت یادآور شد:رجب و شعبان مقدمه ورود به رمضان است، باید در این دو ماه از درگاه الهی استغفار جوییم تا در ماه مبارک رمضان از نزولات الهی بهره مند شویم و تابش نور الهی در لیالی قدر را درک کنیم.

کد خبر 401983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha