پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه اجراهای بهار ١٣٩٧ تماشاخانه ایرانشهر همراه با تغییرات اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، حسب تنظیم جدول نهایی آثار نمایشی سال ١٣٩٧ بااطلاع و تایید گروه‌های نمایشی و تصویب شورای سیاست‌گذاری و انتشار آن در تاریخ 5 مهر ماه در رسانه‌ها به اطلاع مخاطبان تئاتر می‌رسانیم که نظر به درخواست‌ تعدادی از گروه‌های نمایشی مبنی بر انصراف و یا جابجایی نمایش‌ها در بازه زمانی مشخص‌شده، آخرین تغییرات مصوب این شورا بنا به درخواست گروه‌های متقاضی از محل رزرو آثار (اولویت اول و دوم) در فصل بهار به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

سالن استاد سمندریان:

نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی از 15 فروردین تا 7 اردیبهشت‌ماه.

نمایش‌های «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری و «تهران 1357 چهل‌سالگی» به کارگردانی علی راضی از تاریخ 16 اردیبهشت‌ماه تا 11 خرداد.

سالن دکتر ناظرزاده کرمانی:

نمایش‌های «چل گیس» به کارگردانی حسین جمالی و «عشق شرقی گودو» به کارگردانی ابوالفضل حاج علی خانی از  تاریخ 23 فروردین تا 21 اردیبهشت.

نمایش‌های «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد و «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی از 26 اردیبهشت تا 25 خرداد.

نمایش‌های «سی زوئه بانسی نمرده است»، «خانه اجاره ای»، «آشپزخانه کوچک» و «منجی در صبح نمناک» به ترتیب به کارگردانی اکبر زنحانپور، مهرداد رایانی، روح‌الله حق گو و مریم معترف انصراف داده‌اند.

همچنین نمایش «آمیزقلمدون» به کارگردانی هادی مرزبان جایگزین نمایش «مرشد و مارگریتا» به کارگردانی مسعود دلخواه و نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی پگاه طبسی نژاد جایگزین نمایش «خانه اجاره ای» به کارگردانی مهرداد رایانی شده است و آتیلا پسیانی نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت»  (پرمخاطب‌ترین نمایش سال ٩٥) را به‌جای«نمایش صد سال» تنهایی به صحنه می‌برد.

کد خبر 401972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha