همشهری آنلاین: تیم ‌ملی پاراتکواندوی کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز توانست عنوان قهرمانی سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا را به خود اختصاص دهد.

Paratakewondo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی آفریقا پاراتکواندو، روز چهارشنبه (8 فروردین‌) با حضور 100 هوگوپوش از 25 کشور به میزبانی شهر "آگادیر" مغرب برگزار شد.

در این رقابت‌ها 5 نماینده از کشورمان حضور پیدا کردند که در پایان سعید صادقیان‌پور و احمد نریمانی با غلبه بر تمامی حریفان خود موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست آورند، محمدرضا شعبانی مدال نقره را بر گردن آویخت و اصغر عزیزی به مدال برنز رسید؛ محمود جعفرزاده نیز از کسب مدال بازماند.

نمایندگان کشورمان با کسب 18 امتیاز توانستند بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها در گروه مردان بایستند، تیم‌های روسیه و مغرب نیز با 13 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین با توجه به این که ایران در بخش زنان نماینده‌ای نداشت، در مجموع نیز عنوان چهارمی را به دست آورد.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی ومهدی احمدی به عنوان مربی بود و مسعود لشکري به عنوان سرپرست در كنار تيم حضور داشت.

گفتني است؛ با تصميم فدراسيون جهاني تكواندو، هوگوپوشان ساير قاره‌ها مجاز به شركت در اين رقابت‌ها هستند. امتياز اين مسابقات براي تكواندوكاران قاره آفریقا G4 و براي تكواندوكاران ساير قاره‌ها G2 است.

 

کد خبر 401829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha