همشهری آنلاین: یک میلیون و ۷۹ هزار و ۵۳۲ گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون با سفر به این استان از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و تفریحی منطقه دیدن کردند.

پل طبیعت

شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: طرح خدمات سفرهای نوروزی از 28 اسفندماه با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مسئول در سطح استان تهران آغاز شده است.

وی اظهار کرد: براساس آمارهای ثبت شده در طرح خدمات سفرهای نوروزی، یک میلیون و 79 هزار و 532 گردشگر از 28 اسفندماه تاکنون به استان تهران سفر کرده‌اند.

علیمحمدی افزود: درهمین ارتباط 295 هزار و 79 گردشگر نوروزی نیز از 28 اسفند تا 8 فروردین ماه از امکانات و خدمات مراکز اقامتی استان تهران شامل هتل، مهمانپذیر و مراکز اسکان موقت و بوستان‌های سطح استان استفاده کرده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به برنامه‌های نظارتی مستمر طرح خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز، گفت: دو هزار و 68 مورد بازدید نظارتی از مراکز و موسسات خدماتی و رفاهی استان تهران طی 11 روز گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین دراین مدت 78 مورد شکایت مردمی از فعالیت دفاتر مسافرتی و تورهای گردشگری استان تهران به سامانه 09629 اعلام و رسیدگی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: براساس آمارهای ثبت شده ستاد سفرهای نوروزی استان تهران، 118 هزار و 673 گردشگر در روز هشتم فروردین از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و تفریحی استان تهران دیدن کرده و 22 هزار و 639 مسافر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده‌اند.

کد خبر 401648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha