مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزگاه از ۴ تا ۱۱ فروردین، اظهار کرد: حداقل ۱۰۰ گروه هنری در مسیر ۱.۵ کیلومتری بلوار کشاورز اجرای برنامه‌های زنده خواهند داشت.

گروه هنری بلوار کشاورز

به گزارش مهر، برزین ضرغامی با اشاره به اینکه طرح نوروزگاه بلوار کشاورز با نگاهی به اجرای خیابانی هنرهای متعدد، برگزار می‌شود، گفت: این طرح با حضور گروه‌های هنری نمایشی، تجسمی، صنایع دستی و موسیقی در بلوار کشاورز به عنوان یکی از محورهای فرهنگی تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این برنامه گروه‌های هنری نمایشی از جمله تئاتر خیابانی، پانتومیم، اجرای عروسکی، هنرهای تجسمی شامل صنایع دستی، نقاشی، عروسک سازی، سفالگری و موسیقی اقوام در طول محور بلوار کشاورز از چهارم تا یازدهم فروردین از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب برگزار می‌شود. در صورت استقبال مراجعه کنندگان زمان اجرای این برنامه تا پاسی از شب نیز ادامه خواهد خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: این برنامه با چنین ساز و کاری که هنرمندان به صورت زنده در کنار مردم قرار می گیرند و برنامه های فرهنگی و هنری را اجرا می‌کنند کمتر در شهر اتفاق افتاده است و خانواده‌ها می‌توانند علاوه بر حضور در این محور و استفاده از فضای زیبای آن، انواع برنامه‌های هنری را در کنار خانواده و هنرمندان تماشا و استفاده کنند.

 

کد خبر 401379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha