همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از افزایش دمای هشت تا ۱۲ درجه‌ای در استان‌های ساحلی خزر خبر داد.

ایسنا نوشت: احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز در برخی مناطق خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شمال سمنان رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی فردا (۳ فروردین) و پس‌فردا (۴ فروردین) آسمان اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد:‌ در این روز در سواحل دریای خزر، اردبیل و جنوب غرب وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است، گفت: افزایش دمای هشت تا ۱۲ درجه‌ای در استان‌های ساحلی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: بعدازظهر روز شنبه در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز رشد ابر و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و از اواخر وقت این روز رگبار و رعد و برق در این مناطق شروع خواهد شد.

به گفته وی، طی روز شنبه وقوع باد و گرد و خاک در جنوب غرب و غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا جمعه صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز شنبه صاف، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 401308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha