همشهری آنلاین: دنی بویل که خودش خبر حضور روی صندلی کارگردانی جیمز باند بعدی را تایید کرده بود، از نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های دنیای امروز و در نظر گرفتن جنبش‌های زنانه برای خلق شخصیت‌های زن داستان خبر داد.

جیمز باند

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، خالق «قطاربازي» و «ميليونر زاغه‌نشين» كه قرار است بيست پنجمين فيلم از مجموعه جيمز باند را بسازد، درباره تاثير احتمالي جنبش‌هاي #مي‌تو و #تايمز‌آپ بر فيلمنامه گفت: «شما بايد موقعيت زماني و مكاني را در نظر بگيريد. شما بايد ميراث دنياي باند را به رسميت بشناسيد و فيلمنامه را در دنياي بنويسيد كه امروز به آن تعلق داريد.»

پس از آنكه سم مندس اعلام كرد «اسكاي‌فال» و «اسپكتر» پايان كار او در جايگاه كارگردان فيلم‌هاي جيمز باندي است، انبوه نام‌هاي جايگزين مطرح شد و در نهايت قرعه به نام بويل خورد. او كه نامي معتبر در هاليوود است، اين روزها فيلمنامه باند 25 را با همكار هميشگي‌اش جان هاج مي‌نويسد. هر چند به نظر مي‌رسد دنيل كريگ از تصميم خود براي جدايي از اين مجموعه برگشته و همچنان مامور مخفي 007 خواهد بود.

بويل كه در مراسم رونمايي از برنامه تازه خود يعني «تراست» براي شبكه FX در نيويورك سخن مي‌گفت، از دادن اطلاعات بيشتر درباره جيمز باند 25 پرهيز و همه چيز را به آينده موكول كرد. او البته پيش از درگير شدن در اين پروژه، يك موزيكال كمدي بر اساس متني از ريچارد كرتيس با الهام از آهنگ‌هاي گروه بيتلز مي‌سازد. پيش‌تر از كريستوفر نولان و ديويد مكنزي به عنوان كارگردان احتمالي باند نام برده مي‌شد.

کد خبر 401143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha