یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیدعلی ضیا در نخستین قسمت از ویژه برنامه تحویل سال «یک یک» میزبان اکبر عبدی، بازیگر سینما و تلویزیون است.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی «یک یک»، علی ضیا علاوه بر اکبر عبدی که امشب به شبکه یک می‌آید، میزبان اعضای «پازل بند» از جمله علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی است که روی آنتن زنده به اجرای موسیقی می‌پردازند. همچنین مجری برنامه در اولین قسمت از این  برنامه سورپرایزی دارد که مخاطبان حین پخش برنامه زنده شاهد آن خواهند بود.

در این برنامه در ادامه فعالیت‌های انسان دوستانه‌ای که به همت برنامه «فرمول یک» شکل گرفت، ضیا میزبان بنیامین یا همان علی کوچولویی می‌شود که دچار بیماری نادر «SMA» است. این بار قرار است با حضور علی و خانواده‌اش در برنامه، از مردم برای درمان این کودک سه ساله که پزشکان پیش‌بینی کرده بودند تا ۶ ماهگی بیشتر زنده نمی‌ماند، کمک گرفته شود.

تیتراژ آغازین برنامه «یک یک» توسط علیرضا عصار اجرا شده که پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ با ضیا همکاری داشت و خواننده تیتراژ پایانی برنامه، حجت اشرف زاده است که قطعه مه دخت را برای این برنامه اجرا کرده است.

نخستین قسمت از ویژه برنامه تحویل سال «یک یک» با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیا از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه (۲۶ اسفند) تا حوالی بامداد یکشنبه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

کد خبر 401090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha