همشهری آنلاین: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای بودجه ۹۷، حقوق‌های تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معاف از مالیات می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمود بهمنی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای بودجه 97 بیان کرد: در برنامه بودجه تنظیم‌شده در مجلس تلاش نموده‌ایم تا مسائل گوناگون را مدنظر قرار داده و به نفع مردم برنامه‌ریزی نماییم.

وی در ادامه تأکید کرد: در برنامه‌ریزی بودجه سال آتی یکی از مهم‌ترین مباحث برنامه‌ریزی‌شده این است که حقوق‌های تا 2 میلیون و 300 هزار تومان معاف از مالیات می‌شوند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس بابیان اینکه در تلاشیم تا شکاف طبقاتی و تفاوت فاحش در حقوق را تا حدی بکاهیم عنوان کرد: در راستای کاهش شکاف طبقاتی برنامه‌ریزی شد تا حقوق‌های زیر 5 میلیون تومان 20 درصد افزایش و حقوق‌های بالای 5 میلیون تومان تنها تا 10 درصد افزایش یابند.

وی در پایان خطاب به مسئولان شهرستان ساوجبلاغ گفت: همواره کمک و مساعدت به مردم و ارباب‌رجوعان به ادارات را در اولویت کاری خود قرار داده و بدانید که هیچ کاری ارجح‌تر از خدمت به مردمی که همواره حامی و همراه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، نیست.

کد خبر 400968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha